• Izunia

Glitter tråden...

Karin vad har hänt med din msn??

• Izunia

jag missade dig pa msn idag karin...

själv händer det inte sa mkt..fick ett brev idag igen att jaginte fatt en tjänst jag sökt...:(

julklapp har jag oxa tänkt pa.- det blir inte manga för min del da jag är helt pank! Annars har andi önskat sig nya skor! haha.. köp antingen nat praktiskt eller presentkort pa massage eller dyl.

• Izunia

Susanne du är välkommen till denna traden!
    Hoppas allt gar bra...jag ska dit den 20 november. Kanske ska boka tid hos damen med starta eget innan dess...:?

Ylva jag hoppas verkligen att ni far värme om en manad! Du har knappast rad att dra pa dig fler förkyldningar!!!

• Izunia

karin vad bra! jag är jätteglad för din skull!!!

• Izunia

det är bara att skriva dit och skicka med en bild i bra kvalité. Det var den bästa bilden jag hade vid det tillfället...
    Skicka du en ocksa! Och du med Ylva!!

Vad trist att du är sjuk... Det beror säkert pa att du har jobbat och stressat och var äntligen lite ledg igar. Da brukar alla sjukdomar blomma upp när man äntligen slappnar av.

Jag är totalt uttrakad. Har inget att göra i helgen och andi är borta. Ska tävla lite med Gucci imorgon bara.

• Izunia

ohh vicky vad spännande!!! Är det det huset som du visade?
    Är det manga som budar??

Hoppas ni far det!

Jag är helt slut idag. Har precis varit och tävlat med Gucci och tog precis hem 2 tredje platser... snyft ingen vinst... ;)

Ikväll blir det nog lungt med vin (äntligen slutat med penicillin), inte för att det stoppade mig innan... :D :D

Jag kom precis pa...vi aker snart pa bröllopsresa!!

• Izunia

Ylva vart kort var ju inte det bästa, jag tog bara ett som visade klänningen nära... Oroa dig inte för hur du ser ut. Du var ju jättefin pa din bröllopsdag!

Vi aker den 3 dec till Miami och en vecka senare pa kryssning till östra karibien.

• Izunia

ylva klart att jag hjälper dig! Skriv ner din text pa svenska sa översätter jag den!

Jag tycker jessies idé var bra. Presentkort i julklapp. Det ska Andi fa. Pa thaimassage!

Idag har jag varit och fixat nytt pass!! Fy fan vilket fult foto!! :o

• Izunia

oj jessica! Ja jag har sett pa tv att det snöra och är är kaos! Här hemma snöade under dagen men allt är borta nu. Maste ocksa byta däck snart.
    Snälla byt däck snart...det där är farligt..

Här händer inte sa mkt. Jag känner mig helt förtvivlad för att jag inte hittar nat jobb... :(

Karin..jag erkänner att jag ocksa är en av dem som varit inne pa sidan! :)

Just nu haller jag pa att lägga in fler bilder pa hemsidan..det tar ju tid..

Svar på tråden Glitter tråden...