Ja usch, ta ner julpynt hör inte till mina favoritsysselsättningar! Det får bli nästa helg.
Jag åkte skidor när jag var gavid, men det var dock typ i vecka 12. Min bm sa att det inte är någon större fara att åka om man åker lugnt och försiktigt. Om man isf ramlar på magen så blir inte fallet så hårt och magen tål bra mkt mer än man tror! När man börjar bli otymplig kanske man ska låta bli dock, balansen är ju inte den bästa då... ;)
Nej, inte behöver ni ta med något!
Just nu är dock Leo sjuk igen (öroninflammation för 3 gången på 6v.) och heeelt odräglig.. så jag hopaps verkligen det blir bättre till på onsdag!!! Dock är han verkligen ALDRIG helt frisk numera bara så att ni vet.
Ska bli VÄLDIGT skönt att bara tjejsnacka! =) =)
Vi har inte haft EN ENDA lugn skön familjehelg sedan i våras egentligen.. det är verkligen helt sjukt! Först var det renoverin, sedan bröllop, mer renovering, inflytt, renovera mera, leos ettårsdagsfest, sedan började Leo på dagis och blev sjuk på en gång och har varit sjuk nästintill varje helg sedan dess. Och däremellan har det varit tjejfest, jobb på helgen, julklappsshopping, julafton, nyår och nu blev han sjuk till helgen igen trots att vi LÄNGTAT så till en lugn skön helg.. Jag är så jävla sur för att vi ALDRIG får vila!!! Och stackars, stackars Leo...
Jag sover oxå väldigt dåligt och har gjort det till och från sedan i somras av all oro och stress hela tiden.
Du drömmer nog mardrömmar pga att att du sover de tider du gör Iza, det gör jag oxå om jag sover de tiderna, plus att jag mår dåligt över att jag inte lyckas ändra rutinerna, vilket ger ångest och föder mardrömmar..
Vicky, försök tänka på att det är oerhört vanligt att det tar ett år eller mer att få barn!! Kanske kan du gå och prata med någon?
Kramizar