• Izunia

Glitter tråden...

ylva vad hemskt med rotfyllning!! Jag maste själv dra ut min visdomstand snart...försöker dra ut pa tiden.

Jag har absolut inte rad med nagra julklappar.. :( Jag vet bara att jag ska köpa resestrykjärn och bräda till andi! :D Till österrike.

Ylva min mail är bellanails10@yahoo.se

• Izunia

Mise jag köpte bada tiarorna fran USA. Den jag hade var tiara3 och 4. det är samma. Jag gillar den skarpt! :)

tjejer..jag kommer att vara borta fran traden i 1 vecka. Ska ju resa till Polen. Kanske hittar nat internet att skriva till er! :)
    I fredags började jag bli lite förkyld och nu är jag helt sjuk...bara hostar och min astma är jättejobbig. Hoppas det gar över snart för jag vill inte vara sjuk hela veckan jag är borta....

• Izunia

Tack jessica!! Ja det var manga bilder... :) Nu har vi även äntligen valt ut en tackkortsbild. Inte en av fotografens dock..

Vad bra att du börjar bli frisk. jag hoppas själv att planet inte är fullt sa jag kanske slipper sitta bredvid nagon..och hosta!

Vicky oroa dig inte...det var inte meningen!!

Ha det sa bar tjejer! Vi hörs!!

• Izunia

hej tjejer!! Nu är jag hemma! Har haft en helt underbart skön vecka där jag inte gjort sa mkt! :)

Maste berätta...igar när vi körde ut pa en 50 väg vid kl 14 pa dagen, körde det ut en silver pa motsatt fil, mot oss. vi saktade ner och denna bilen kör mot oss och över pa gräset i väggrenen och när bilen är precis till höger om oss kör den in i ett träd!!! :o

Vi stannade och jag sprang ut till bilen. Tur som det var kom manga människor springandes och en man försökte fa upp bildörren (gick inte). Ska vara ärlig och säga att jag vagade inte ga ända fram tll bilen för jag var rädd för vad man kunde se... Du plockade ut mannen som var i 50-60 ars aldern. Har ingen aning vad som hänt... somnade han, hjärtinfarkt..??
    Vi hade verkligen tur att han inte körde rakt in i oss i 70km/h...

Anyway..jess vila ut dig! Det later som det enda vettiga du kan göra.

Ylva det later inte alls kul med datorn. Det är verkligen mkt pengar och de vet säkert att folk är beredda pa att hosta upp pengarna för sina bilder... :(

• Izunia

ohh Karin... Har ni inte nagon som kan hjälpa er med Leo kanske? Era föräldrar? Bara sa att ni kan fa sova nagra nätter och bli friska...

Ylva...ja det är trista summor. Andi har bränt allt pa cd. Har nagra nya bilder och saker som jag maste bränna...men annars är det mesta safe. Hittade själv en trakig elräkning som jag inte trodde fanns.. :(

Ja jag LÄNGTAR tills vi aker..Karin det är jättesynd att ni inte aker med oss. Hade varit hur kul som helst!

• Izunia

vicky..jag förtstar att det känns jobbigt med att försöka bli gravid men inte lyckas. Det brukar ta tid för de allra flesta!! Jag är inte sa jättteinsatt i detta ännu, men ägglossningstest är största chansen för att veta när man egentligen är som mest mottaglig. Det kanske ni redan har testat. Men stress och förkyldningar ökar ju inte heller chanserna direkt. Sa stressa av och försöka att tänka pa annat. Typ HUS! :)

Jag vet inte...men du var inte 100% förtjust i huset va? Da tycker jag att ni ska leta vidare. Annars satsa. KJag vet inte hur det fungerar med budgivningen.. Jag tror nog att ni borde fa huset da ni budade näst högst... :?

• Izunia

hej tjejer... hur gar det för er nuförtiden?
    Jessie..fattar du att det gatt 3 manader sen bröllopet???

Jag har ett problem..har inte skickat tackkort än men ska försöka göra det innan vi aker pa bröllopsresa. Vad skriver man i dem???

Jess...min kompis känner en kille som jobbar pa samma företag som du i st

• Izunia

Tack emmis!! vilken tur..jag trodde att bara vi var sena... :) Jag vill mest bara fa iväg dem innan alla julkorten ska skickas och försvinna pa posten...

• Izunia

Jess vi har ju ocksa skrivit vad alla gett oss för att kunna komma ihag. Var bara nyfiken hur man gjorde sen.. :)
    Vissa saker vi fatt har vi ingen aning fran vem och vice versa!!! Korten har liksom försvunnit eller sa har folk inte skrivit pa sina paket... :(

Emmis vad bra...da har jag lite tid pa mig!

Vicky du gör rätt! Om marknaden är liten som du säger bör ni nog satsa pa huset.

Svar på tråden Glitter tråden...