• Izunia

Glitter tråden...

Hej tjejer!!

Just nu befinner vi oss i Fort Lauderdale i ett Wisteria Lane-liknande omrade!! Hur sott som helst!

Har ar varmt.. ca 28-30 grader och det ar vinter!! Men det blir lite kyligt pa kvallarna.

Igar var vi och shoppade lite och idag ska vi ocksa! Det ar alltid fantastisk shopping i USA.

Pa sondag aker vi pa kryssning och fredag ska vi nog till Miami ett par dagar i south beach.

Jag kan nog kolla internet regelbundet fram till fredag!

PUSS!!

• Izunia

haha! Jag far angest over att resvaskan inte ar tillrackligt stor..!!

Vad kul att du fick lite ledigt och kunde sticka till Glascow! Vill jattegarna aka dit en dag.

Synd att ni inte kunde vara pa samma bat med oss! Hade varit superkul!

• Izunia

eiiiiiiiiiiiiiii haaaaaaaa Jessie!! Gratulerar! :)
    Fick ni reda pa om det var en pojke eller flicka? Eller vill ni inte veta?
    Sjalv hade jag inte velat veta... ;) Men det drojer nog ett tag for oss...

Ylva vad skont att ni vet vad ni ska gora pa nyar..jag vet inte alls.. Andi ska till osterrike och jag fundrerar pa att folja med. Trist att vara sjalv i baren dock da alla jag kanner jobbar. Annars ar det val att stanna hemma och inte veta vad man ska gora...
    Dessutom dog min mormor forra nyar sa det kanns lite jobbigt hur man ska reagera denna dan..Kanns fel att festa pa nans dodsdag...

Idag blev det ingen pool da molnen tog over och det borjade regna....

• Izunia

ohh idag ar det varmt...Har legat och solat hela formiddagen och var tvungen att ta en paus nu..och ta en huvudvarkstablett...

jag fick shoppa lite igar!! I min favvo butik Bebe... :) Me love...!
    Jag onskar att jag hade skitmycket pengar bara..Det finns liksom inget stopp har!

Ja syns det pa dig an Jessie?? Andi gratulerar ocksa sa mycket!

haha jag hade inte fixat att vara gravid i 9 manader...;) ingen alkohol..mitt polska blod hade kollapsat! ahhaa!! :D

ohh jag hittade forresten en rod siden topp till nyar! precis vad jag letat efter! Hoppas jag far ga pa nan fest nu...;)

Well.. nu far jag atervanda till min solstol..!

• Izunia

uhhh jag har legat i solen hela dan..nu orkar jag inte mer for idag. Imorgon aker vi ju till miami sa jag vet inte hur det blir med internet dar.

Vicky, stressa inte upp er bara.. Det dar med renovering av hus ar komplicerat..eller rattare sagt BLIR komplicerat! Fraga Jess och Karin! hihi!

Hej sa lange tjejer! Jag onskar att ni var har! :)

• Izunia

jessica jag hoppas jag kan sta till tjanst! ;)

Kom precis hem fran en hockeymatch mellan florida panthers och Buffalo.

Ha det sa mysigt pa ditt relax spa! Det behover du!

• Izunia

Hej mina sota sma flickor!

Nu ar vi pa baten och det ar helt fantastiskt faktiskt!! Den ar sa STOR!!!! :D

Idag var vi St. Maarten och ar en fransk/hollandsk o, ganska liten men saaaa underbar!! Vattnet var helt klart turkost och vi glassade pa stranden! Vattnet var sakert 30 grader.

Nu sitter jag pa internet cafet och snart maste jag hoppa in i duschen for middagen borjar om 1,5 timme. Sedan ar det buffe och pool party vid midnatt!!

Imorgon ska vi snorkla i St Thomas...dar ska vara riktigt vackert! haha...ville bara namna det! ;)

Vet ni vad min underbara man gjorde...??! Han sa till i receptionen att du skulle satta upp en Just Married skylt och dekorera vart rum!! haha! sa gulligt! Men dem satte upp en Happy anniversary skylt isallet... :)

Jessica din helg lat ocksa underbar! Unna dig skona saker nu till jul.

Karin jag kan forsta vad du menar med att man blir lite OFF av att stanna hemma...jag maste ocksa ut!

Ylva...jag lider med dig...hoppas din vark gar over! Du far overtala Bosse till sol och varme for din vark!

Puss pa er! Jag ar snart hemma! ;)

• Izunia

Majsan_älskar_Martin

Självklart kommmer han ihag!! Han hälsar sa mkt tillbaka! Vad kul! Ska ni gifta er snart? Hur hittade du mig? :)

Ja da är man tillbaka!!! Ganska skönt faktiskt, men jag är sa trött nu.. och jag vill ända tillbaka...till St John.... :(

Jag ska fixa med bilder i dagarna sa ni far se de fantastiska stränderna!! :D

Vicky din ledighet kommer att vara underbar. Tänk pa det istället! :)

Ylva... det fixade sig med skylten, för de ringde och kollade om allt var bra, sa det bytte.
    När ska jag skicka klänningen?

• Izunia

Tack för det varma välkomnandet!!

Jessie det var underbart! Vilken stor bat med massa aktiviteter och roliga saker. KOmmer definitivt att kryssa igen! :D
    Med tanke pa att det var varmt med ibland molnigt nu när vi akte skulle vi vilja aka i april-maj nästa gang.

Har inte fixat med bilderna än och fran och med imorgon maste jag jobba som en dare! Kunderna har fullbokat sig! :)

Ylva maila mig din adress sa skickar jag klänningen imorgon!!

• Izunia

ylva..hur lang är du föresten??

Svar på tråden Glitter tråden...