• Izunia

Glitter tråden...

oh vad spännande! Ja ni hade nog lika kul efter samma fest! :D

Har du tagit nagra bilder nu?

• Izunia

Ylva jag fick ditt paket idag. Ska hämta ut det snart. Jag glömde sätt in pengarna sa jag gör det idag!!

• Izunia

Visa har dragit av 2 avgifter pa mitt konto!! :[ Blir irriterad!!

Ylva, kolla din mail!

• Izunia

haha ni far se till att klistra tapeterna jämt...utan skarvar!

Idag har jag sökt nagra fler jobb...hoppas det äntligen nappar snart...det börjar bli riktigt pafrestande!!! Man känner ju sig värdelös...:(

• Izunia

nä jag har inte fatt nagra svar än... Det är väldigt tröttsamt. Men jag känner pa mig att nat maste hända snart!

• Izunia

karin GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Verkligen kul!!

Jag äter!! :D Pizza idag!

• Izunia

ja jag vill se bilder jess! Jag kan alltsa inte sova om nätterna...sitter upppe till 03 och sen kan jag inte ga upp pa mornarna...

• Izunia

ohh vad jag är trött idag! Igar somnade jag inte förrän kl 04... som vanligt! Idag var det tungt att vakna. Jag drömmer ganska mkt mardrömmar ocksa...

Det ska bli väldigt skönt att resa iväg snart igen. Aka lite skidor och äntligen fa se lite snö!
    Jag satt och klurade lite pa det och jag var nog utomlands mer än 10 ggr förra aret... :)

• Izunia

Jag har precis haft kunder...men det är tungt att vakna och jag kan inte sova.

Jag lovar att aka för dig!! Jag skulle nog aka om jag var gravid..men väldigt försiktigt! :) kan inte avsta..

• Izunia

ja det känns nästan dumt att ha varit utomlands sa manga ggr, och da räknar jag verkligen inte med Danmark. Det är inte utomlands för oss här nere! :D

jag ska försöka vända pa dygnet.. men det är svart!

Vicky du är alltid välkommen här. Det är ju inte sa jättemycket barnsnack i denna traden iaf! ;)

Svar på tråden Glitter tråden...