• Evelina-september 06

Underbar dag 23 september! Bilder...

Vilken underbar fantastisk dag! Den 23 september gifte vi oss! Dagen var allt vi hade önskat och så mycket mer! Helt fantastiskt! Festen blev så lyckad, god mat, fatastisk musik, kul dans och såå vacker lokal. Här kommer ett smakprov som sagt!
    paretmelin.weddingannouncer.com/photoalbums.html

• Svar på tråden Underbar dag 23 september! Bilder...
  • discodivan

jättevackert
    kul att det är fler än jag som gillar gräddbakelseklänningar

• Fru Cinderella

Vad vackra ni var!

Men vad gör gästerna med kvistarna?? *Extremt lagom nyfiken*

• Evelina-september 06

TACK!
    Dom stod o höll kvistarna så det blev som en gång som vi gick igenom! Så gick det spelmän före. Riktigt festligt faktiskt!

• Evelina-september 06

när vi kom till festlokalen alltså=)

• plings

Grattis!
    Vad fina ni är ihop, ni ser upp över öronen förälskade ut :)

får jag bara fråga vilken festlokal ni hade? jag är också från Alingsås

• Fru Cinderella

Evelina-september 06

Verkar riktigt mysigt.. något som ni hade planerat eller var det en överasskning från gästerna?

• kär & galeb

Riktigt fint halsband får man fråga var du hittat det någonstans??

• NinaHq

Jättefina var ni! Gillar eg. inte gräddbakelseklänningar, men din ser fantastisk ut - som gjord för dig. Superschyssta bilder, riktigt duktig fotograf. Vem var det som fotade?

• Evelina-september 06

Var en stund sedan jag var inloggad! Vad kul att Ni har skrivit! PLINGS: kan varmt rekommendera stället där vi var. Öijared Golfrestaurang, vid Nääs, mot Gbg. Kanonfint! SÅ vackert, jättegod mat och kanonservice! Va kul med en till från Alingsås=) Ska du gifta dej?

• Evelina-september 06

CINDARELLA: vi hade inte planerat det utan det var en överraskning från Värdparet. Vi överlämnade mycket i deras händer. Vi bara önskade vissa saker och sen så verkställde dom. Vi pratade mycket innan om hur vi ville ha det på vår dag men sen ville vi att festen skulle vara en överraskning! Så vi visste inte om det, men det blev väldigt festligt att dom stod uppställda så när vi kom!

Svar på tråden Underbar dag 23 september! Bilder...