Inlägg från: Evelina-september 06 |Visa alla inlägg
  • Evelina-september 06

Underbar dag 23 september! Bilder...

Vilken underbar fantastisk dag! Den 23 september gifte vi oss! Dagen var allt vi hade önskat och så mycket mer! Helt fantastiskt! Festen blev så lyckad, god mat, fatastisk musik, kul dans och såå vacker lokal. Här kommer ett smakprov som sagt!
    paretmelin.weddingannouncer.com/photoalbums.html

• Svar på tråden Underbar dag 23 september! Bilder...
  • Evelina-september 06

TACK!
    Dom stod o höll kvistarna så det blev som en gång som vi gick igenom! Så gick det spelmän före. Riktigt festligt faktiskt!

• Evelina-september 06

när vi kom till festlokalen alltså=)

• Evelina-september 06

Var en stund sedan jag var inloggad! Vad kul att Ni har skrivit! PLINGS: kan varmt rekommendera stället där vi var. Öijared Golfrestaurang, vid Nääs, mot Gbg. Kanonfint! SÅ vackert, jättegod mat och kanonservice! Va kul med en till från Alingsås=) Ska du gifta dej?

• Evelina-september 06

CINDARELLA: vi hade inte planerat det utan det var en överraskning från Värdparet. Vi överlämnade mycket i deras händer. Vi bara önskade vissa saker och sen så verkställde dom. Vi pratade mycket innan om hur vi ville ha det på vår dag men sen ville vi att festen skulle vara en överraskning! Så vi visste inte om det, men det blev väldigt festligt att dom stod uppställda så när vi kom!

• Evelina-september 06

KÄR OCH GALEN: visst är det underbart! Det är faktiskt Pilgrim. Har inte tänkt på Pilgrim som ett märke med den typen av smycken men jag fastnade verkligen för det. det är så härlig tyngd i det också, känns lite lyxigt. tror det är från förra årets kollektion. men en butik här i alingsås hade kvar det!

• Evelina-september 06

NINAHQ: de svartvita bilderna är tagna av en kompis till mig! Superduktig är hon, med mycket känsla också. Hon var med under fotograferingen. Det är faktiskt ett tips ett ha med en kompis som fotar under fotograferingen! Bilderna från festen är tagna av en på festen som var ombedd, och resten av bilderna är tagna av en profissionel fotograf. Han är också superduktig! Han heter Patrik G. Helin, Studio Ketchup. Hans bilder blev kanon, men jag kunde inte ladda upp dom som han hade "gjort i ordning" för dom var för stora för hemsidan att hantera. han grejade ju med dom i datorn efteråt så att ljuset blev bra o så! Men TACK! Å jag bara älskar klänningen! den är från Brides and Beatuies. Kändes direkt som att det var "min" klänning när jag provade den. Jag klär inte i det klassiska och lite mer eleganta.. TACK!

• Evelina-september 06

NINAHQ: när jag köpte det så hade dom två. Tror att det fortfarande finns kvar...=)

• Evelina-september 06

PLINGS: ja gör det. Restaurangen har öppet varje dag. Han som äger stället heter Heini men även dom andra som jobbar där kan svara på lite frågor och så!

• Evelina-september 06

Får man fråga vem du är? Vet du vet jag är kanske? =)

• Evelina-september 06

Va kul iaf! Grattis till att ni ska gifta er! kan verkligen rekommendera det!

• Evelina-september 06

Jaha! men då vet jag precis! Jag gick på Öslyckan jag också så jag vet mycket väl vem Nicco är också. Jag gick i samma klass som Madeleine också. På gymnasiet. Kul! Där ser man.

• Evelina-september 06

å va roligt o ut o titta! se till att du får prova, det är så mycket mer känsla i det än att se på galge. om du inte hittar klänning så vet jag en sömmerska som är billig och duktig. hon sydde min balklänning. men hoppas du hittar din dröm! ska nicco få se klänningen innan eller?!

• Evelina-september 06

TACK o BOCK! det är tre stycken lösa. två släta, platta. en i vitt guld och en rött guld. mellan dom har jag en diamantring i vitguld. ville ha tre för då kan man kombinera dom lite olika och förändra lite!

• Evelina-september 06

du kan ju önska dej en "mellanring" i morgongåva! jag är jättenöjd iaf så jag tycker du gör rätt val!

• Evelina-september 06

Portugal! Algarvekusten. Det var superhärligt. har inte tänkt på portugal innan som ett resemål men vi är jättenöjda. de va så vackert. kan tipsa alltså!

• Evelina-september 06

Va kul att min tråd livas upp lite igen!

Majs Sthlm:

kikade in dina och jag tror dom är tunnare än mina. men dom va jättfina! kika in på svartbrud.se och under smycken finns vi, Evelina och Anton.
    ha de gott!

-evelina

• Evelina-september 06

Tjolahopp:

va roligt att du tycker min klänning är så fin!
    Jag har köpt den på Brides and Beauties i Borås. Modellen heter Tania 926 och den är helt vit. I borås ligger deras concept store men jag vet att dom har återförsäljare över hela sverige. gå in på deras hemsida om du vill! www.bridesandbeauties.com
    berätta gärna hur det går!

kram evelina

• Evelina-september 06

mariaelisabeth:

Tack o Bock!

• Evelina-september 06

Tjolahopp! Va kul om du hör av dig och säger hur det går! good luck

-kram evelina

Svar på tråden Underbar dag 23 september! Bilder...