• Evelina-september 06

Underbar dag 23 september! Bilder...

Vilken underbar fantastisk dag! Den 23 september gifte vi oss! Dagen var allt vi hade önskat och så mycket mer! Helt fantastiskt! Festen blev så lyckad, god mat, fatastisk musik, kul dans och såå vacker lokal. Här kommer ett smakprov som sagt!
    paretmelin.weddingannouncer.com/photoalbums.html

• Svar på tråden Underbar dag 23 september! Bilder...
  • Evelina-september 06

KÄR OCH GALEN: visst är det underbart! Det är faktiskt Pilgrim. Har inte tänkt på Pilgrim som ett märke med den typen av smycken men jag fastnade verkligen för det. det är så härlig tyngd i det också, känns lite lyxigt. tror det är från förra årets kollektion. men en butik här i alingsås hade kvar det!

• Evelina-september 06

NINAHQ: de svartvita bilderna är tagna av en kompis till mig! Superduktig är hon, med mycket känsla också. Hon var med under fotograferingen. Det är faktiskt ett tips ett ha med en kompis som fotar under fotograferingen! Bilderna från festen är tagna av en på festen som var ombedd, och resten av bilderna är tagna av en profissionel fotograf. Han är också superduktig! Han heter Patrik G. Helin, Studio Ketchup. Hans bilder blev kanon, men jag kunde inte ladda upp dom som han hade "gjort i ordning" för dom var för stora för hemsidan att hantera. han grejade ju med dom i datorn efteråt så att ljuset blev bra o så! Men TACK! Å jag bara älskar klänningen! den är från Brides and Beatuies. Kändes direkt som att det var "min" klänning när jag provade den. Jag klär inte i det klassiska och lite mer eleganta.. TACK!

• Evelina-september 06

NINAHQ: när jag köpte det så hade dom två. Tror att det fortfarande finns kvar...=)

• plings

jaha ni var där ute, ska ta mig en titt!

Ja jag och min m2b ska gifta oss nästa sommar i augusti :) längtar! vi har redan börjat planera lite -det är ju så kul!

• Evelina-september 06

PLINGS: ja gör det. Restaurangen har öppet varje dag. Han som äger stället heter Heini men även dom andra som jobbar där kan svara på lite frågor och så!

• plings

Va bra, tack för hjälpen!

Det är så roligt för alingsås är så ju så litet, jag har gått i samma klass som din man när jag var liten och min m2b känner honom också :)

• Evelina-september 06

Får man fråga vem du är? Vet du vet jag är kanske? =)

• Evelina-september 06

Va kul iaf! Grattis till att ni ska gifta er! kan verkligen rekommendera det!

• plings

Nej jag vet inte vem du är men du kanske känner min m2b Nicholas Almanakis?

• Evelina-september 06

Jaha! men då vet jag precis! Jag gick på Öslyckan jag också så jag vet mycket väl vem Nicco är också. Jag gick i samma klass som Madeleine också. På gymnasiet. Kul! Där ser man.

Svar på tråden Underbar dag 23 september! Bilder...