Göteborgsbrudar!
Jag har precis skrivit ett inlägg på tråden om pyssel-träff. Hur är det med Göteborgs-brudarna? Jag är ny på sidan och vet inte riktigt hur det här fungerar. Vore väldigt trevligt att träffa några blivande brudar IRL.
Jag har precis skrivit ett inlägg på tråden om pyssel-träff. Hur är det med Göteborgs-brudarna? Jag är ny på sidan och vet inte riktigt hur det här fungerar. Vore väldigt trevligt att träffa några blivande brudar IRL.
Jag är här, och vill gärna pyssla!
Har ingen möjlighet att anordna det hela dock, men jag kommer gärna om det blir av!
*Ser mig omkring och känner mig ensam...*
Ni andra som var intresserade av förra pysselträffen, var har ni blivit av?
Hej på er.
Jag är också relativt ny här.
Jag skulle också gärna vara med, kanske inte för att just pyssla ,men gärna prata bröllop med likasinnade.
Kram/Vega
Bugar och tackar för det trevliga initiativet, men jag är snart färdigpysslad. Ska bara skriva ut vigsel- och festprogramen, precis innan bröllopet, så jag vet att det inte blir några förändringar. (Har med bordsplacering osv)Framsidorna, som jag pysslat med, ligger alltså bara därhemma och väntar på innehållet...
Jag får ta och tillverka lite julkort istället, då jag upptäckt hur roligt det är att tillverka själv! Niger fint inför den som uppfann embossing...
Jag hoppas hur som helst att ni får en fin pysselkväll!
Jag gillar fortfarande att pyssla... Tyvärr är det ju alltid så mycket att göra såhär i slutet på året, men en pysselträff med möjligheter att göra julkort vore kanske inte fel...
Kommer väldigt gärna på en pysselträff/brudträff, fast kan tyvärr inte medverka förrän i mitten/slutet av februari.
hare bra - sa kaninen...
Kan vi inte börja med att träffas över en öl (eller kaffe...) i stan? På så sätt lär vi känna varandra lite innan vi bjuder hem.
Visst kan vi det myrantennen!
Föreslå tid & plats så hänger vi andra på!
Hey, I'm in....när när??*s*
Vi som var med på senaste brudträffen kom överens om att träffas jan-feb, det är ju lite svårt att få tid så här innan jul.
Min erfarenhet är att det är många som säger här på BT att de vill komma, men sen inte dyker upp. Så för att få skysst uppslutning föreslår jag en bit in på nya året!
Jenny