Inlägg från: myrantennen |Visa alla inlägg
  • myrantennen

Göteborgsbrudar!

Kan vi inte börja med att träffas över en öl (eller kaffe...) i stan? På så sätt lär vi känna varandra lite innan vi bjuder hem.

• myrantennen

Jag gifter mig i mars och hade därför gärna träffats före januari/februari, men inget hindrar ju att vi träffas även i början på nästa år. Jag föreslår att vi börjar med att ses redan nu i december. Mitt förslag är onsdagen den 11/12 på Avenue 10 klockan 17.30. Någon som kan? Hur känner vi igen varandra i så fall?

• myrantennen

Aggy, det är inte meningen att vi ska pyssla på Avenue 10 så du kan lugnt komma.

• myrantennen

JennyToo, vad synd att du inte kan komma. Hoppas vi ses i början på nästa år istället då.

• myrantennen

Cleo och Aggy...vi genomför det här även om det bara blir vi tre, eller vad säger ni?

• myrantennen

Cleo. Skoj! Det är bara kul om så många som möjligt kommer. Jag mejlar dig, men övriga som kommer måste ju också veta...

• myrantennen

Svårt att veta om vi är kvar,men vi får lösa kontakten på något sätt. Min mejladress består av både för-och efternamn så jag vill inte skriva ut det här på nätet.

• myrantennen

14 juni

Klart att du törs (fast jag känner ju likadant). Cleo kommer inte eftersom hon fick förhinder som hon inte kunde göra något åt. Vi behöver en kontaktperson eftersom det bara är cleos adress som är ute och hon ska ju inte med. Har kanske du en adress som du kan gå ut med? Mon mejladress består av både för-och efternamn så jag vill inte lägga ut den på nätet. I och för sig kan man ju snabbt skapa sig en ny...

• myrantennen

Blir det något i övermorgon egentligen?? Om det är någon som har för avsikt att komma så mejla mig på min nyskapade adress:

myrantennen@hotmail.com

(På så sätt kan man byta telefonnummer utan att hela världen får det också).

Svar på tråden Göteborgsbrudar!