Inlägg från: Studstjejen |Visa alla inlägg
  • Studstjejen

Jag tänker bara på killen jag var kär i mellanstadiet!

Nu har jag inte läst vad ni har skrivit i tråden, men Solstralen, sånt går över! För det första så är han ju inte densamma längre, och det vet ju även du. Det är en "föreställning" om honom som du har snurrat upp dej på. Oh för jisse namn, ringer du honom så kan det bli soppa och han kommer förmodligen tro att du är galen (med handen på hjärta, vem skulle inte tro det). Ta det lugnt Solstralen, sånt här kan hända oss alla. Ge det tid =) ...så ska jag lova dej at det kommer ge sig.

• Studstjejen

Och ju mer du snurrar upp dej på detta desto svårare är det nog att ta sig ur det. Jag tycker att du ska se till det du har idag, prata om ditt förhållande med din sambo. Ett resultat av att man snurrar upp sig på andra kan ju vara att man saknar något i sitt förhållande.

• Studstjejen

formulerade det lite dumt tror jag, men jag hoppas du förstod ändå. När man glider isär i ett förhållande så kan det hända att man börjar drömma sig bort, och det verkar du ha gjort. Jobba på ert förhållande så ska du se att blir bättre!

Svar på tråden Jag tänker bara på killen jag var kär i mellanstadiet!