Jag tänker bara på killen jag var kär i mellanstadiet!
Jag håller på att spricka! Jag vet inte vad jag ska göra..
Jag och min sambo har passerat 7års gränsen tillsammans nu, och under alla dessa år kände jag att han var "the one". Nu börjar jag bli lite förtvivlad? förvirrad? Jag vet helt enkelt inte vad som är med mig. Den senaste tiden (dvs senaste halvåret) har jag KONSTANT tänkt på killen jag var jättekär i då jag gick i mellanstadiet. För mig har det alltid varit så, att de killar jag varit intresserad i, så har det hållt sig i flera flera år. Ser jag dem igen, slår mitt hjärta en extra volt.
Nu har jag som sagt honom i mina tankar HELA tiden. Jag blir helt galen! Kan ni tänka er, jag har t.o.m GOOGLAT honom på nätet!! Kollar jämt och ständigt om han snart skaffar en permanent adress igen (han har precis pluggat klart, och jag vet att han var sambo förut med en tjej, men nu är deras adress borta..). Kanske flyttar han tillbaka till "min stad" där han bodde förut? Inte vet jag. Jag har plockat fram gamla skolkataloger och kan sitta i timmar och titta på foton på honom. I gymnasiet kopierade jag upp hans klassfoto från en kompis skolkatalog (han gick inte i samma skola som mig då, och jag har inte sett han på många många år).
Hjälp mig!!! VAD SKA JAG GÖRA?!
Jag vill inte göra något dumt..
Men det är SÅÅ nära att jag har lust att ringa honom. Jag tänker som så; om jag bara får träffa han, på en fika.. krama om han.. så kanske jag kan lämna han bakom mig sen? Någon som har erfarenhet eller tips? Tas MER än gärna emot!
Jag vet egentligen inte vad det är jag vill.. för att lämna min sambo finns inte ens i mina tankar. Vi har PRECIS köpt bostad tillsammans, där vi planerar att tillbringa våra närmaste (minst) 10 år.
Men jag saknar denna kille jag tänker på. Jag kan tillägga att jag aldrig var tillsammans med honom (inte för att det var så "seriöst" då man gick i mellanstadiet.. man gick på disco tillsammans, och satt bredvid varandra i matsalen typ).. men jag skulle vilja krama om han ordentligt.. stå och kramas lite. Skulle vilja se hur han såg ut, om jag verkligen fortfarande skulle ha känslor för honom..
Men OM jag skulle ringa honom. Vad säger jag då? Han kommer tycka jag är galen!
Fan vad svårt.. HJÄLP!!!