• Ztinizen

Enkelt bröllop

Vi har börjat fundera på vårt bröllop. Vill ha det enkelt, med bara typ 20 personer (våra närmsta). Kan man ändån ha det i kyrkan utan att det känns "fjutigt" med så lite folk?? Eftersom en av oss studerar så vill vi inte att det ska bli för dyrt, men vill ändån ha det fint å så. Måste man ha en stor fest efteråt med mat å så eller räcker det med kaffe & bröllopstårta å lite sånt??

• Svar på tråden Enkelt bröllop
  • Ztinizen

Ja vi ska göra det. Huvudsaken tycker jag e ju att det blir "vår dag" å att vi e nöjda med den. Ska inte bry sej om vad gästerna tycker...:D

• Ztinizen

Precis.... :D Ska se om det finns någon som valt att ha det så enkelt som vi oxå vill ha. Kul att få lite ideer från andra....

• Ztinizen

InaHjärtarAdam

Lite så vi tänkt oxå. Ska iof bara var typ våra föräldrar & vittnen i kyrkan, sen ska vi som varit i kyrkan hem till mina föräldrar å äta tårta å lite sånt. Sen på kvällen ska vi bjuda in vänner hem till oss på fest. Men vad för fest ska dom inte veta om....:D

• Ztinizen

coca_carro

Va härligt att fler väljer att ha det så. När & var ska ni gifta er då??

• Ztinizen

coca_carro

Ahhh...verkligen snabba ryck...**hihihi**.. Nä, vi har inte riktigt bestämt datum, men vi e överens om att det ska bli inom kort....så fort vi bara kan...:D Vi har bestämt var vi ska gifta oss å vilken musik vi vill ha, även bestämt för vår lilla fest på kvällen. Kläning har ja tittat lite på, men inte kommit fram till vad ja vill ha för en. Har haft lite i tankarna att kansek hyra en...vet inte vilket det blir....

• Ztinizen

coca_carro

Ja vet faktistkt inte riktigt... Inte för "mycket krafs" om man säger så..;) Gärna ganska enkel... Har du någon bild på din?? Du har möjligtvis inte MSN?? Varit kul att prata lite mer jue..:D

• Ztinizen

Thailands brud

Jo, haft tankarna på kapell, men det lutar åt att det blir i kyrkan ändån..:D
    Sen blir det efteråt hos mina föräldrar med bara kaffe å tårta. Sen på kvällen ska vi bjuda in vänner hem till oss på "vablig" fest. Dom ska alltså inte veta ngt innan att vi gift oss.....

• Ztinizen

Ansu

Ahh..det har vi ju inte tänkt på att man kan göra...:D Tack för tipset..!!!

Svar på tråden Enkelt bröllop