Inlägg från: coca_carro |Visa alla inlägg
  • coca_carro

Enkelt bröllop

Vi ska också bara ha ett litet bröllop. Kände precis som du att jag var orolig för att det skulle kännas tomt i kyrkan så ett tag funderade vi på att ha ett borgeligt bröllop istället, men sen slutade det med att vi bokade kyrka ändå. Tror nog det kan bli fint trots att vi inte är mer än 20 personer. Vi ska gifta oss klockan 11 och sen tänkte vi "bara" bjuda på kaffe och tårta. Inget fel på det tycker vi, däremot kan det nog vara rätt viktigt att man skriver ut det i inbjudan så de är beredda på det. Jag säger till dig som många sagt till mig, man ska ha sitt bröllop precis som man vill, inget är fel!

• coca_carro

Vi ska gifta oss 6/1 i Kallinge Kyrka (blekinge. Bestämde oss för mindre än en månad sen och bokade kyrkan för mindre än en vecka sen, så här är går det snabbt Har även beställt klänning från kina nu i helgen så jag hoppas jag blir nöjd Har ni bestämt när ni vill gifta er?

• coca_carro

ztinizen: jo, det blev ju det men vi ville ha ett datum som betydde något för oss och då är det just två år sen vi träffades så täntke det kunde bli kul Hur vill du att din klänning ska se ut?

• coca_carro

Ztinizen: Nä precis, så tänker jag med. En enkel klänning men ändå speciell.

Här kommer en länk på min. Hoppas den fungerar.

cgi.ebay.ca/ws/eBayISAPI.dll&ih=001&item=110043516315&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1#ebayphotohosting

Har två msn, den första är i gång hela dagarna eftersom vår dator jämt står på. Den andra är jag inloggad på om kvällarna ibland om jag har blivit degraderad till den bärbara

carro_adam@hotmail.com
    coca_carro1986@hotmail.com

Svar på tråden Enkelt bröllop