Inlägg från: TigerLinn |Visa alla inlägg
  • TigerLinn

SparTips inför Bröllop

Hej alla glad där ute

ja och min pojkvän ska förlova oss snart vi håller på och spata pengar till förlovnings ringarna.

sedan vill vi gifta oss inom ca 18 månader.
    min fråga är då detta.
    någon av er som är något bra spartips?
    jag är sjukskriven och min pojkvän jobbar endast 75%. vi har väl tänkt gör rätt mycket själva så som inbjudningskort, tackkort, plaserkort etc. men bröllop kostar ändå.

jag blir jätte glad för tips.

antingen kan nu skriva tips här eller så kan nu maila mig på linn_63@hotmail.com

jätte tacksam för alla tips stora som små.

mvh
    Tezz

• Svar på tråden SparTips inför Bröllop
  • TigerLinn

vi vill gifta oss hemma i sverige så överren är vi... men tack för alla tips.. :D

vi behöver i alla flal inte bekymra oss för aprit och vin problem då vi tänk ha ett alkohol fritt bröllop..

• TigerLinn

har läst alla svart nu.. som jag fått under helgen.. :) tack alla för fina och finurliga idér...
    jag fastanade för e-bay tipset men jag kollade in sidan och jag är jätte dålig på engelska...
    hur ska jag söka någon som vet?

• TigerLinn

tack för de tipsen men som ja skrivit är jag jätte dålig på engelska å ingen som kan hjälpa mig nu ska kolla om nån kompis kanske kan hjälpa å läsa..

finns de inga svenska sidor som man kan kolla PÅ?

• TigerLinn

jo det är sant... men vad kosat en klänning att köpa i kina? är de inte osäkert med tanke på solekar??

• TigerLinn

okej men är de inte så smaratare att köpa en klänning där i typ någon stl större och be någon i sveirge sy passformen?
    jag är en stor brud och har svårt att få saker att sitta snyggt på mig... jag kanske borde köpa i sverige? eller vad tror du?

• TigerLinn

så sant.. men jag varierar en del... ibaldn går ja ner 2-2 kg å ibaldn upp 5 detta pga av att jag har en nackskada å vissa perioder kan jag inte äta å andra kan ajg bara äta om du förstår?

tror du det kan vara en idé att betsällle en lite större å be en sömmerska i servie sy in?

• TigerLinn

jopp sant... jag ser ju... :) måste först hitta någon som kan hjälpa mig att översätta hemsidan :D

• TigerLinn

hur gör jag då? ska jag skriva här eller maila dig? du kanske har msn?

• TigerLinn

26maj2007: tack de har jag inte tänkt på.. tyvärr fyllde jag är nyss och då önskade jag mig present kort på guldfynd där vi nu beställt våra förlovnings ringar..
    sedan är de ju julen.. då som vi akn önska oss pengar å så när min kille fyller år i vår :)

Svar på tråden SparTips inför Bröllop