• Cicki82

SparTips inför Bröllop

Bra spartips är ju att göra inbjudan i tapet. Kolla efter hemma om ni har tapeter över sen tapitseringen hemma. Beställ din klänning från www.1koo.com. De har jätte fina klänningar billigt. Har själv beställt därifrån.

Vi är båda studenter så vi försöker göra så mycket som möjligt själva och med hjälp av familjen. Vi bakar allt själv med hjälp av familjen och maten ordnar bekanta. Går att spara in väldigt mycket!:)

• Cicki82

Nu är det dags

Vilken klänning beställde du från china ekt? Tycker den låter ganska lik min klänning :)

Julibrud07
    Självklart kan jag maila dig! :)

• Cicki82

Nu är det dags

Vad coolt! Det är inte den jag har men valet stod mellan den och mellan den här www.1koo.com/wedding/itemdetail.asp :)
    Har fått min och är supernöjd! Tog också en väldigt enkel men det är för att jag har planer på att göra om den lite :)
    Men visst va de svårt att hitta en klänning med ärmar?

• Cicki82

Jag ville däremot inte ha detalj så långt ner utan jag ska sy ett brett band som har mönster gjort av silvertråd just under brösten typ. Hur man nu ska förklara det :)
    Det komiska var att jag inte hade nån aning om hur klänningen skulle se ut! Den var inte så lik den på hemsidan men den såg däremot BÄTTRE ut :) Så det var ju positivt!

Svar på tråden SparTips inför Bröllop