• maljor

SparTips inför Bröllop

Har ni inte köpt ringar än så råder jag er att kolla med Guldfynd nu. De har erbjudande på vissa av sina ringmärken så att man får tjejens ring helt gratis. Alternativet är ju att kolla ut någon ring ni tycker om där och sedan titta om ni hittar den på nätet. Exempelvis jempguld.se och vigselbutiken.se
    De har tex schalinsringar till bra pris =) Vi köpte m2b's skor på Coop istället för i en skoaffär (han fick iofs välja helt fritt och provade 1500-kronors skor men dessa var inte sköna enligt honom) och fick betala 399 för finskor i skinn.
    Jag köpte mina skor i en vanlig skoaffär istället för brudaffären. Fick betala 299 för mina satinskor i ivory med pärlor på.
    Sedan passade jag på att köpa ett pärlhalsband (odlade pärlor) för 240kr när guldsmeden hos mamma sålde ut.
    Såå, summan av kardemumman, håll utkik och passa på vid reor (mellandagarna kanske?). Tror att vissa brudaffärer har rea fortfarande, annars kan du ju alltid kolla bt's köp och sälj =)
    sykompaniet.se/index.html&target=d58.html
    den sidan ska vi köpa satinband från till dekorationer. Istället för att betala 10kr/m så kostar det vi kollat ut 110kr/25meter.

• maljor

köp skjortan på H&M... 98kr och den sitter bäst om man ska ha tex väst då det är en "smalare" modell

Svar på tråden SparTips inför Bröllop