SparTips inför Bröllop
Cinderella, NuÄrDetDags & Cicki82 m.fl
Ni som verkar veta hur det går till att köpa från Kina kan inte ni maila mig så vi kan "prata" lite mer? julibrud_07@yahoo.se
Jättetack på förhand!
Cinderella, NuÄrDetDags & Cicki82 m.fl
Ni som verkar veta hur det går till att köpa från Kina kan inte ni maila mig så vi kan "prata" lite mer? julibrud_07@yahoo.se
Jättetack på förhand!
För dem som söker billiga kort med kuvert kan jag tipsa om www.pysselmyran.se
De har 10pack kvadratiska kort med kuvert för 40kr i många fina färger. De är lite tunnare (180 gr) men jag tyckte det räckte gott speciellt om man ska dekorera dem.
Vad kul! Jag har handlat massor av Sofia (pysselmyran) både nu till bröllopet och till jul och grattiskort. Har hamnat i "stämpelträsket" och då är det ju bra att kunna köpa billiga kort.
Sofia hjälpte mig även att ta hem A4ark i samma papperskvalitét som jag ska göra till festprogrammet/placeringskorten.
Hade tänkt att vika dem "inte riktigt på mitten" så det blir en liten bit "utanför" på högersidan (ca 4 cm) som jag sedan viker över och sedan försluter med ett klistermärkeshjärta eller också med lacksigill, har inte bestämt mig än.
Ska använda samma stämplar som på inbjudningskorten och även skriva namnen på framsidan.
Fattar du ? Svårt att förklara Kan ju maila bilder om det underlättar.