SparTips inför Bröllop
TigerLinn
Jag har beställt två stycken tärnklänningar, och de ska komma i slutet av veckan. Jag kan återkomma hur de blev, sedan. Men tack vare sena nätter på MSN, så har jag haft ett hum, om hur det har gått med min order!
TigerLinn
Jag har beställt två stycken tärnklänningar, och de ska komma i slutet av veckan. Jag kan återkomma hur de blev, sedan. Men tack vare sena nätter på MSN, så har jag haft ett hum, om hur det har gått med min order!
TigerLinn
jag har viklund06@hotmail.com om du vill surra lite!
Hej
Idag har jag fått hemmma min beställda varor från 1koo.com!
Klänningarna är i en underbar färg, och är passformen likadan så, vore det toppen!
Tärnornas sjalar är broderade med silverpärlor, och deras väskor också. Min underkjol är större än jag trodde, så det ska nog gå bra att ha den, även om det inte är ringar i den. (hade beställt två underkjolar, varav den ena med ringar, men den kom inte)
Slöjorna var finare än jag hade trott, så det känns också bra! Min sjal och väska är jag också mycket nöjd med!
Imorogon får jag se hur klänningarna sitter på mina tärnor...
TigerLinn
Om man lägger till 15$ tror jag att det var, så får man valfri klänning måttsydd.
Hade jag haft mer tid på mig, än vad jag har nu, så hade jag beställt en klänning från Kina. Nu har jag istället valt denna, från en brudbutik: www.parisette.com/bilder/brud/aspera_bride/4123_front_stor.jpg
Den sitter jättebra, men ska sys in lite överbysten. Jag har storlek 50-52, så det finns klännningar för alla. Det är tom så att klänningen sitter bättre på mig, än på modellen!
Jajja1
Jag betalade 69$ för klänningen, och 15$ för måttbeställning. 84$= i dagens kurs, blir det 592.83SEK, per klänning! Frakten som inte var dyr, tillkom också, men jag hade beställt annat också. Jag tror det gick 70$ för frakten.
TigerLinn
På www.valuta.se kan du skriva in summan, och sedan välja mellan olika valutor. Då får du fram dagens valutakurs.
Om du menar på 1koo.com så anger de sina priser i US dollar. Amerikanska dollar.