Inlägg från: TigerLinn |Visa alla inlägg
  • TigerLinn

SparTips inför Bröllop

NuÄrDetDags: vi ska har nu bestämt oss för att vi ska gifta oss innan nästa vinter alltsp hinner jag inte fylla år men tanken är god..

vart från kina köpte du klänningen? vad e du för stl? var de svårt att få rätt?

• TigerLinn

NuÄrDetDags: jag vet ungefär vad jag vill ha.. det ska vara en enkel å så men vet inte om jag vågar.. kan man beställa tärnklänningar där med?? känner mig osäker eftersom jag är väldigt dålig på engelska och hittar inget på sidan :(

• TigerLinn

silvera:
    du kanske vill adda migpå msn så kan vi prata vidare om allt.. ?

• TigerLinn

Julibrud 07 : tack nu blir jag super glad :) jag har ju tänkt gör inbjudnings korten själva.. men har bävat lite för att måsta vika papper sj å så.. å framför allt hitta de billigt.. den sidan hade alla mina tre tänkta färger som jag ska ha som färg tem känns toppen å så hade de den stoleken på korten som jag ville ha 13,5x13,5 *GLAD*

• TigerLinn

ja maila gärna bilder... linn_63@hotmail.com
    ja har oxå börjat funder på inbjudningar... och så.. hur korten och alla program ska se ut.. men jag ska nog köpa här i stan fick nys om en affär som säljer bra kvalitets papper billigt.. p kuvert :D

• TigerLinn

okej jag vill xoå beställa en klänning billigt.. :S men vet inte om jag vågar just för att jag är så stor i stolek :S hur ska jag göra...

• TigerLinn

hur mycket är 15$ ?? i svenska pengar?

• TigerLinn

så om man lägger till 100kr får man en klänning valfri sydd efter mina mått från kina?

men hur gör man om den inte sitter bra när den kommer till mig? är för liten eller så?

• TigerLinn

jo de förstår jag.... men hur var de man gjrode när man beställde?

• TigerLinn

okej tjejeer... jag blir sugen på att beställa.. men kanske kan mäta och skriva någon cm större så kan man sy in den? min gudmor kan sy hon kanske kna göra en lättare omsömnad?

är de från www.1koo.com som ni beställt?

• TigerLinn

jag har tittat på klänningar på www.1koo.com. nu :) hittade massor... har sparat lite bilder som jag ska titta på men är de någon som kan säga hur mkr 100$ är i SKR? de jag kollat på är i pris klass 79-129$

• TigerLinn

tack men vet du vad d e för valuta som de är anvigna i på den sidan?

• TigerLinn

ok tack så jätte mtk.. :) kram

Svar på tråden SparTips inför Bröllop