Innan jag började gå upp i vikt var jag också jätte rädd för att jag aldrig skulle kuna sluta gå upp om jag väl började. Jag ökade snabt i vikt vilket skrämde mig jättemycket. MEN med viktökningen började jag fungera normalt igen. Jag var inte trött längre, inte glömsk, kunde ta emot andras känslor, sexlusten kom tillbaka, jag var inte arg eller irriterad, jag började känna igen och grät floder.
Jag kände mig besvärad av att ha gått upp men insåg med tiden att det gjorde faktiskt inget jag var ju jag endå. När min kropp nått normalvikt slutade jag gå upp i vikt efersom jag rörde mig lika mycket som jag tog in i energi.
Min m2b som varit vid min sida hela tiden har alltid accepterat mig oavsett hur jag såg eller ser ut. Han älskar miig för vem jag är inuti och det ser jag först nu. Jag kan också se hur mycket han fick lida pga min oförmåga att ta emot det han ville ge och ge i retur. Nu börjar jag även tycka attjag har en snygg figur i spegeln igen o faktum är att alla kläder sitter så mycket bättre nu än de gjorde för 1,5 år sen.