Augusti 07
Hello alla ni som ska stå brud i Augusti 07!!
Maljor, Malin Johansson, Felia, Gudinnan, Melleni (4/8 -07), Stefans Fästmö mfl.
Vår gamla tråd stångdes ner! Nu kan vi fortsätta i denna :)
Hello alla ni som ska stå brud i Augusti 07!!
Maljor, Malin Johansson, Felia, Gudinnan, Melleni (4/8 -07), Stefans Fästmö mfl.
Vår gamla tråd stångdes ner! Nu kan vi fortsätta i denna :)
Hej! Hur är det med alla i höstrusket? Hur går det med planeringarna? Våra står ganska still nu, men då är det skönt att vara ute i god tid, för då gör det inte så mycket. Ha det bra alla augusti brudar
hehe... därför det inte skrevs i den då =)=)
hur går det för allas planeringar? nu är det snart bara 9 månader kvar och jag håller på att längta ihjäl mig
Hej! Jag längtar också, men vår planering står också ganska stilla. Men några roliga saker har hänt. Jag har ritat klart ett halsband som jag vill ha. Ska köpa material snarast. Är färdig med ett armband. Tiara har jag skissat lite på men det verkar lite svårt. plus att jag har hört att man kan få låna kyrkans tiara från 1600-talet och det vore ju lite coolt. Så vi får se hur det blir där..
Här är det också ganska lugnt just nu. Började knåpa med festhäftet förra helgen, tänkte fortsätta i helgen. Planerar även att tillsammans lyssna på ut och ingångsmusik tillsammans med blivande mannen i helgen. Ska bli kul att se om vi gillar samma
Har ni bestämt er för marscher än? Tycker det var lika bra att sätta i gång, så man kan bocka av nåt på listan
jo vi har bestämt oss men nu kommer jag inte ihåg vilka bara för det
lyssnar jag på skivan igen så vet jag *flinar*
Har bokar coverband nu. Blev så glad när de ringde och sa att de va lediga då och kunde spela på vårt bröllop. Annars står de lite still just nu faktiskt. Har ordnat en del nu och kan ta de lite lungt men man kommer inte i från att kolla runt allt som rör bröllop.
Ska nån av er på Bröllops mässan i stockolm nästa år?
Jag har redan bokat biljetter, vill verkligen ditt. Vicktoria Krantz ska ju sjunga på mässan och vi har bokat henne till vår vigsel så de kan va kul att höra henne live.
när är den mässan?
Melleni (4/8-07) när är bröloppsmässan 2007? är det den på grand eller den i sollentuna?
Gotland-07
maljor
Grand hotel i stockholm 2-4 februari 2007
okej, men måste man boka biljetter dit? eller du kanske inte bor i sthlm kom jag ju just på..