Inlägg från: Melleni (4/8-07) |Visa alla inlägg
  • Melleni (4/8-07)

Augusti 07

Har bokar coverband nu. Blev så glad när de ringde och sa att de va lediga då och kunde spela på vårt bröllop. Annars står de lite still just nu faktiskt. Har ordnat en del nu och kan ta de lite lungt men man kommer inte i från att kolla runt allt som rör bröllop.

Ska nån av er på Bröllops mässan i stockolm nästa år?
    Jag har redan bokat biljetter, vill verkligen ditt. Vicktoria Krantz ska ju sjunga på mässan och vi har bokat henne till vår vigsel så de kan va kul att höra henne live.

• Melleni (4/8-07)

Gotland-07
    maljor

Grand hotel i stockholm 2-4 februari 2007

• Melleni (4/8-07)

Malin johansson

Den kommer till västerås med. 18 Februari.

• Melleni (4/8-07)

Gotland-07

Nej de är ju köping jag bor i:) Så bäst ah biljetter så är de bara för oss att åka och veta att vi kommer in.

• Melleni (4/8-07)

Tjejer.. ska ni köpa ringar så kolla in denna sida först www.jempguld.se/

De har de mesta för bra priser. billigare än på vigselbutiken men de har likadana ringar.

De är jätte trevliga i butiken och de hjälper mer än gärna till att hitta en ring som passar er.

• Melleni (4/8-07)

Gotland-07

Tänkte gå på den med. de va synd. Men nu får man längta tills nästa i stället.

Trevlig helg på er tjejer. Nu drar de i väg till dalarna för att prova vår kanske blivande middag till bröllopet:)

• Melleni (4/8-07)

Vi tjejer som ska till Grand i feb kasnke skulle ses och bara säga hej. kul att se ansikten på den man delar rader med.:)

Eller vad säger ni tjejer?

• Melleni (4/8-07)

Nattson

Då får vi se till att de händer. De är ju ett tag kvar.
    Ska ni ditt med nån vän eller pojkvän? kan man ta med sin pojkvän?

• Melleni (4/8-07)

Har köpt fyra biljetter. en till mig, svärmor och erika, (pojkvänens lillebrors tjej).Sen är de en över som killen funderar på att använda sig av. Tycker de vore trevligt att ha med han. Får se.

• Melleni (4/8-07)

Jag tycker det är jätte svårt att hitta låtar till vigseln. Vad ska ni ha för låtar?

Jag skulle vilja ge min kille en sång framförd av mig på vår vigsel. Vad säger ni om det?
    Har bokat tid med en sång pedagog för att se om de finns nån möjlighet för mig att kunna det:)Så jag hoppas hon är ärlig mot mig och säger om jag har nån sång röst över huvudtaget:) Vill inte stå där inför ca 100 gäster och sjunga helt falskt:)

Vi har bokat viktoria Krantz till vår vigsel så om de är någon ide att jag sunger då vet jag inte? tycker bara de skulle vara fint. Hittade en låt som passade så bra från mig till honom.
    Den förklarar precis mina känslor för honom.

Svar på tråden Augusti 07