Inlägg från: FruPersson |Visa alla inlägg
  • FruPersson

Augusti 07

Hej hej!

Vi har oxå bestämt oss att den 4.e augusti är ett bra datum att gifta oss på. Men vi har inte bestämt något alls. Tänkte börja planera på allvar efter nyår först.

• FruPersson

Hej!

Nattson: Vi ska ha ett litet mysigt bröllop. vi är inte så mycket för pompa och ståt varken jag eller han. D blir i Sörbygden, Ljungå kapell. Ni då?

Melleni: Tack!

• FruPersson

M;ysprick: Visst är det lite svårt att lägga band på sig. man vill juh bara planera en massa fast det är jätte lång tid kvar :)

• FruPersson

Hej alla glada agustibrudar!

Är det någon av er som vet något ställe man kan köpa fina brudskor i små storlekar. Skulle nog behöva en 35:a. Har tänkt på att jag nödvändigtvis inte behöver vita utan grå, silver och guld skulle oxå fungera.
    Någon?

• FruPersson

Hej på er!

Jag är inte längre en augustibrud utan numera en januaribrud. Bröllopet flyttades 8 månader och det är bara en månad tills jag ska stå brud. Vi orkar inte med jätte galej med fest å stoj i augusti utan har en mindre tillställning emd familjen och några vänner enbart. Sen åker vi på en 3 1/2 veckor lång smekmånad till Malaysia och Singapore i April. Men lycka till nu alla augustibrudar i all er planering!
    //FuP

Svar på tråden Augusti 07