Inlägg från: Gudinnan |Visa alla inlägg
  • Gudinnan

Jag vet faktiskt inte, de är i två olika affärer och jag har inte provat dem på samma dag och man glömmer så snabbt hur de ser ut på...

Ska åka och prova den första igen i morron, och då måste jag nog försöka bestämma mig!!!

Den andra känns mer elegant och traditionell och den första känns mer modern...svårt och lite nervöst att behöva bestämma sig!!

Tack för dina synpunkter..

Skulle så gärna ha bild på den första för det är verkligen skillnad att få på sig den själv än att se den på en modell bild med speciellt ljus och annan hy, kroppsform mm...

• Gudinnan

Eftersom många bröllop äger rum i just augusti är det extra viktigt att boka i tid..

Den månaden flest bröllop äger rum vad jag har hört..så det är bara att planera på. :)

• Gudinnan

Idag har jag beställt min klänning, det känns lite nervöst faktiskt.. Ingen servicemedveten personal tyvärr... Så det är fortfarande en massa frågetecken. Längden var bra om jag har max 2.5 cm klack, det är i och för sig ingen fara eftersom jag inte tänkt ha klackar eftersom min blivande bara är några cm längre än mig. Men de tipsade inte om nån underkjol och jag funderar på om det kanske är lika bra att ha det, så kjolen blir vidare...men då kanske klänningen bli kortare.

Känns skönt att jag har bestämt mig i alla fall... :)

Svar på tråden Augusti 07