• tree

Augusti 07

hej girls!

Jag ska oxå gifta mig i augusti 07! 18:e!

• tree

hej Melleni (4/8-07)

jag ska gifta mig i Stockholm, i Ulfsunda Slott (Bromma). det är jätte spännade alla här vet! vi ska har en borligt vigsel där på slottet parken och festen därinne oxå.

vi har oxå bokat bröllops bilen att tar oss och tärnor/bestman till ställen. vi har oxa bokat vigselförätterar som var jätte trevligt.och jag tror att jag har hittat min dröm klänning!... jag ska prova igen nästa onsdag och förhoppningsvis ska jag beställa den också! lite nervos om det!

• tree

jah glömt att säga att vi ska gifter oss 18-augusti 07!

• tree

Melleni 4/8-07
    wow! det ser ut fint! en stort släpp! jag önskar att jag kunda har en foto i min klänningen men det var inte tillåtad (allowed).

• tree

Melleni (4/8-07)
    det låter konstigt... jag köpt min klänning igår! hurrah! men vi pratade om att låna den, men hon sa att det är möjligt att an annan kunda hyra innan mig... så det var ingen guarantee att det skulle vara ok, men om det var dåligt hon sa att skulle bästella en ny klänning... så jag köpt! det var en stort skilnad i priset... faktist, jag köpt den som man prova... den hade inte varit hyrd ut forut.. och jag köpt den för 8500 i stället av 10000 (och det var 7500 at hyra!) jag är så glad!

30000 för en klänning! oi! den först jag var förtjust i var 18000 och jag tyckte att det var för mycket! oi! jag förstå att man måsta boka en tid och betalla avgift för att prova sådan klänning...

jag ska sticker en bild till dig av min klänning när jag köpt den igår!

Svar på tråden Augusti 07