Augusti 07
Hello alla ni som ska stå brud i Augusti 07!!
Maljor, Malin Johansson, Felia, Gudinnan, Melleni (4/8 -07), Stefans Fästmö mfl.
Vår gamla tråd stångdes ner! Nu kan vi fortsätta i denna :)
Hello alla ni som ska stå brud i Augusti 07!!
Maljor, Malin Johansson, Felia, Gudinnan, Melleni (4/8 -07), Stefans Fästmö mfl.
Vår gamla tråd stångdes ner! Nu kan vi fortsätta i denna :)
Hej! Jag längtar också, men vår planering står också ganska stilla. Men några roliga saker har hänt. Jag har ritat klart ett halsband som jag vill ha. Ska köpa material snarast. Är färdig med ett armband. Tiara har jag skissat lite på men det verkar lite svårt. plus att jag har hört att man kan få låna kyrkans tiara från 1600-talet och det vore ju lite coolt. Så vi får se hur det blir där..
A n n i s e n 25/8 - 2007
Den första är jätte vacker! Jag har aldrig varit på en bröllopsmässa så det kanske är läge att spana in den i feb på Grand då. Fast jag märker att ju mer jag tittar desto svårare är det att bestämma sig vad man vill ha. Det finns så mycket fint där ute! :)
Jag är på! Det vore jätte kul att ses!
Jag tycker att man kan ta med sin kille om han nu vill följa med. Jag vet att min mamma skulle vilja följa med men vi får se... Om sambon kommer så kanske det är bäst att hålla mamsen utanför he ;)
Melleni (4/8-07)
Det skulle ju vara jätte häftigt om du kunde sjunga för din blivande! Jag funderar på att hålla ett tal till min men vi får se om jag får till något.
När det gäller musik så har vi inte börjat lyssna än. Min kille är verkligen trögstartad! Han tycker fortfarande att det är ssåå långt kvar....
Välkommen till tråden Frupersson!
Ska ni ha ett stort eller litet bröllop? Vart gifter ni er?
Gudinnan, Jag tycker också den första!
Hej!!
Välkommen alla nya!! :)
LadyLeo, vi ska gifta oss den 28 augusti och har OSA den 1jun, så visst låter det som april, maj blir bra för eran del!
Frupersson, Vi har bokat Skokloster kyrka i Skokloster.
Cameline, jag har inte provat klänning än, men jag vet inte om jag skulle våga köpa en som var lite för liten. Det är kanske lättare att sy in den än att pressa sig själv till att gå ner i vikt, för mig skulle det gå åt motsatt håll då...
Maljor, he ja alltså vi har inte bokat än... Usch vi måste ta tag i det nu. Men det blir Skoklosters Wärdshus. Det lät mycket bra när vi var där med alla renoveringar osv... Visst kommer de inte att hinna med allt tills dess men det nödvändigaste i allafall :)