Augusti 07
Ja det måste man. Hyran kostar inget alls, priset per pax är 795sek. Tänkte du på något speciellt?
Ja det måste man. Hyran kostar inget alls, priset per pax är 795sek. Tänkte du på något speciellt?
Karra82, vad kul då gifter vi oss på samma dag!! Vilken tid ska ni gifta er??
Åh maljor, hoppas ni hittar något så att allt kan gå som ni planerat!
Ang musik på festen så kommer vi nog att ha allt på en dator som vi sedan låter någon sköta. Tror att det blir bra. Vår budget räcker inte till något band. Vi har varit på många bröllop som har haft musik på det sättet och det har funkat bra!
Vi gifter oss 14:30. Kommer du/ din m2b från Skokloster också eller Bålsta kanske?
Karra82, japp jag är från Skokloster.
Vad nyfiken jag blir nu. Hur gammal är din m2b? Jag är 29, vi kanske gått i samma skola? Du behöver naturligtvis inte svara om du inte vill.!
LadyLeo, jag tycker inte att det är konstigt.
Har några kompisar som gift sig och vi var nog runt 30st. De hade en toastmaster och det funkade bra.
Men din mamma kanske blir mer som en värdinna. Men vad vet jag? Jag tycker egentligen att man ska göra som man vill. Så kör på!
Lagom förvirrat svar.... ;)
Karra82, coolt då vet jag nog vem det är om jag hör hans namn. Men det ska vi inte ta här. Roligt i allafall :) Japp efter mycket velande och löften om renovering så är det bokat. Ni då?
Hej på er brudar!
Förra veckan var helt galen. Vi vann budgivningen på ett hus. ( vi som inte skulle köpa något innan bröllopet ) Kontraktet skrivs på torsdag :) I fredags opererade jag knät. Tyvärr helt misslyckat då de inte kan göra något åt knät. :( Vi ringde till värdshuset och bokade men de har inte hört av sig, så jag måste ringa och kolla med dem. Annars har det inte hänt så mycket mer på bröllopsfronten. Jag börjar bli riktigt sugen på att titta på klänningar!!!
Tack A n n i s e n 25/8 - 2007!! :)
Ja enligt läkaren som skulle operera så sa han att det finns extra brosk som man inte kan ta bort. Så det var inte menisken som han trodde från början.
Tackar Melleni (4/8-07)
Jag är så nyfiken av mig så om du har lust kanske du kan skicka din bild till mig också?! Det vore jätte kul att se :)
När det är min tur att prova så ska jag ta kort och kan dela med mig.
Vad kul, Melleni (4/8-07) min mail adress är natalie@nordicmalaysia.se
Spännande!
Kul att du också köpt din klänning nu Terri!! Jag längtar tills det blir min tur att åka och prova :)
Shit, jag pratade just med affären i London. De ville helst att jag skulle komma dit i januari... När jag sa februari sa de ok men tidigt i feb. Nu blev det fart på mig! :)
Annisen 25/8 - 2007, spännande! Hoppas du hittar något!
En fråga till er alla, ska ni ha vita klänningar?
Melleni, kan tänka mig det! Det ska bli så häftigt att få prova själv!
Ang underkläder så hade en kompis som gifte sig korsett med bh annars var resten vitt. Inget som syntes igenom. Hon kanske hade ett lagom tjockt tyg.
Skagen 07 - Välkommen!
Välkommen puhs kusin!
Det börjar kännaslite krongligt det här! Köpa klänning i london, kanske skor och underkläder där också. Men det är ju inte billigt i den staden... Så jag vet inte om jag kanske ska köpa de andra sakerna hemma i Stockholm. Men då kanske man inte har en färsk bild i minnet på tex hur långt ner på ryggen klänningen satt osv. Jag vill gå ner några kilo innan dagen D. Men innan februari (då jag ska prova klänning) Kan jag inte träna så mycket pga problem med mitt knä. Så det kommer att bli så att jag får med mig en klänning som sitter som den ska nu och så får jag anlita en skräddare som kan justera lite om det behövs sen.
Suck många tankar som snurrar....
Melleni, tack för den länken, det var mycket snyggt där! :)
Tackar för alla tips :)
Jag vill prova klännin nu så att man vet vad man kan ha under
Fru persson, lycka till nu i Januari!! Härligt att åka till Malaysia och Singapore. Malaysia är jätte trevligt!
Stefans fästmö roligt att det känns så bra! Det är verkligen nästa stora grej att ägna tid åt när det gäller bröllopsplaner...