Inlägg från: Melleni (4/8-07) |Visa alla inlägg
  • Melleni (4/8-07)

Augusti 07

Mysprick
    Välkommen du med. Många nya augusti brudar:)

De är absolut inte för tidigt. De är bra att va ute i god tid. på de sättet får man som man själv vill ha. man hinner kolla runt och ändra sig lite med. Börja kolla runt och boka lite du... Kyrkan och festlokalen är nr ett.

• Melleni (4/8-07)

terri

Aha.. Har du nån bild på din klänning? Själv provade jag min i går och va fin man kände sig.

• Melleni (4/8-07)

terri

Kan skicka dig en bild i fall du har mail. Den är inte allt för långt i från stillen på klänningen du provat.

• Melleni (4/8-07)

Nattson

Grattis till hus köpet.

• Melleni (4/8-07)

Nattson

Självklart. Får jag din mail så fixar jag de:)

• Melleni (4/8-07)

terri

Tack. Va och provade lite klänningar i norrköping för skoj skull och de roliga va att jag hittade ingen som va finare än den jag redan köpt. De är ju bra:)

En sak tyckte jag va konstigt med det stället jag va och provade klänningar på i norrköping. Rafhel tror jag den heter. Hon i äffären berättade för mig att om jag nu skulle välja en klänning så lägger hon undan den tills de är dags för mig att låna den. Detta för att inte riskera att den går sönder om någon skulle låna den i mellan.
    Vist de är ju bra men lönar de sig att göra så. Hon kan ju inte tjäna något på att ha klänningarna liggandes i månader utan att någon ska kunna hyra de. Men hon gjorde tydligen så och de va de som hade bokat till september nästa år redan. Snacka om annorlunda.

Måste bara berätta en sak. Va med syster min och provade och hon skulle ta fram olika modeler åt mig men hon lyckades ta fram en model som man va tvungen att boka tid för att få prova för den kostade 30.000. Tur att jag inte hann få på mig den:) Syster skämdes men hur ska man kunna veta. inte va den så speciel:)

• Melleni (4/8-07)

Japp vit klänning blir de för mig del.

• Melleni (4/8-07)

Blev så sungen att prova min klänning och vips så hade två timmar gått. Man känner sig så fin. Nu längar man ju bara mer:)

• Melleni (4/8-07)

Nattson

Du kommer ha så kul och du kommer känna dig så fin.

• Melleni (4/8-07)

Vad ska ni ha för underkläder? Bh och trosa eller ska nu lyxa till de med hela kittet?

Man får ju tänka på att de är sommar och varmt.

• Melleni (4/8-07)

www.flirtfashion.se/index.htm

Tjejer kolla in denna sida. Mycket snyggt.
    fastnade på en. om ni går in på corsets och klickar på sida fyra så finns den en vit med lite inslag av ljusblått. så snygg men lite för dyr.

• Melleni (4/8-07)

A n n i s e n 25/8 - 2007
    maljor

Tackar tackar

Svar på tråden Augusti 07