terri
Tack. Va och provade lite klänningar i norrköping för skoj skull och de roliga va att jag hittade ingen som va finare än den jag redan köpt. De är ju bra:)
En sak tyckte jag va konstigt med det stället jag va och provade klänningar på i norrköping. Rafhel tror jag den heter. Hon i äffären berättade för mig att om jag nu skulle välja en klänning så lägger hon undan den tills de är dags för mig att låna den. Detta för att inte riskera att den går sönder om någon skulle låna den i mellan.
Vist de är ju bra men lönar de sig att göra så. Hon kan ju inte tjäna något på att ha klänningarna liggandes i månader utan att någon ska kunna hyra de. Men hon gjorde tydligen så och de va de som hade bokat till september nästa år redan. Snacka om annorlunda.
Måste bara berätta en sak. Va med syster min och provade och hon skulle ta fram olika modeler åt mig men hon lyckades ta fram en model som man va tvungen att boka tid för att få prova för den kostade 30.000. Tur att jag inte hann få på mig den:) Syster skämdes men hur ska man kunna veta. inte va den så speciel:)