18 august i 2007?
Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?
Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...
Finns det några annars därute som ska gifta sig den 18 augusti 2007?
Själv ska jag gifta mig i Ulfsunda slott i Bromma. Jag undrar hur långt andra har kommit med planering och allt...
Hej Mrs James to be and Daia Gräddnos!
vi har kommit lika långt. vi har bokad fest i ulfsunda, men vi planerer att gifta oss där också. vi har precis bokad bilen att åkte dit på, och vi söker nu för en 'band' (don't know the word in swedish)... vår vänner ska tar bilder och spela musik för vigsel... och vi ska träffas en vigselförättarer i morgon!
Jag har provat många klänningar som var helt fantasiskt men jag har inte köpt någonting ännu. Men jag är säkert att det kommer blir en Maggie Sotterro klänning! Jag ska handlar nästa vecka med min två tärna för deras klänningar. En kommer från england så det ska vara jätte spanande att alla ska vara ihop.
(applogies for the bad swedish, only been here 1.5 years... crikey that sounds a long time!)
Mrs James to be...
are you enlgish? it seems you don't have a swedish keyboard.. or?
Daia Gräddnos
Vilket klänning har du köpt?...berätta allt!
Daia Gräddnos
Nej! jag hade inte märkade att du var inte svensk! det verker som att jag är inte ensam!
var bor du? var kommer du ifrån att du kan svenska utan att bor här!
Tack!... men det är inte så fint... men jag är nojd att man kan förstå mig så att jag kan skriva här och träffas andra b2b etc...
är du på jobbet nu? planering för din brollop är väldigt distraherant (distracting) från jobbet!
WoW! gå och ligga sig och vi kan prata igen ikväll eller över helgen!
Hej Jo2
Jag har en vänina som ska spella flute för oss på visgel (vi ska gifta oss borgligt)... har du någon vän som den? Många lära sig att spela en instrument i skola...
ska du gifta dig på 18:e augusti också? Var någonstans?
oops... i saw yoru original text now! hehe
i was looking into a string quartet before my fried offerd to play for us and they sounded very nice... they play for 2000 per person for the ceremony inl ~ 1 hr of mingle music... kanse det är någonting för dig... www.Pumakvartetten.se
Mrs James to be
I grew up in plymouth... but live in stockholm now. we lived in london fro a couple of years before coming ehre. west hampstead and then wempley park... where do u live?
is your m2b english then?
good luck finding a band!