Inlägg från: Lokatten |Visa alla inlägg
  • Lokatten

18 august i 2007?

Har också den 18 augusti...hihi..
    Vi har bokat skytteholms herrgård som ligger ute på Ekerö.Det är såå vackert.

• Lokatten

Vi har inte kommit så jätte långt. har en fotograf på gång. Boka vigselförättare ska vi göra i januari.Sa hon på ekerö kommun. Jag har fått kläning o skor.Har köpt tärnkläning till min syster.Mamma är florist så hon ska ta hand om alla blommor. Temat blir lila.

• Lokatten

Min brudklänning är köpt på Debenhams och även tärnklänningen..

• Lokatten

Ska ni ha något tema på erat bröllop? Själv så blir de lila..

• Lokatten

Mrs James to be

Jag vet inte om de är några speciella designer..

• Lokatten

Kul att de är fler som ska ha borglig vigseln.Hur ska eran vigseln se ut? Vi behöver lite tips..

• Lokatten

Daia gräddnos

Häftigt att ni ska ha de på en båt...
    kan ni inte ha någon som läser en dikt?
    Ni får väl gömma er nånstans på båten så att ni kan gå komma in och att ceremonin börjar så..

Vi ska vigseln på baksidan på skytteholms herrgård där det är utsikt över vattnet.
    vad själva vigseln ska innehålla är inte bestämt men det blir en lite längre ceremoni med två låtar och kanske en dikt.

• Lokatten

Nu har jag bokat fotograf.. en sak till avklarat.

• Lokatten

Hej Daia Gräddnos!
    Har fått pris från 2800 men det beror på hur många bilder o så. Vi måste bestämma lite vad vi villl ha.Så pris är inte klart. Men vi ska nog bara ta bilder innan vigseln. vi får se hur det blir.

• Lokatten

Hej Mary81!
    Fotografen är min brors kompis. men sök på internet annars..
    Han tycker de är bäst att fotas innan . det blir inte lika stressigt o det blir lugnare än att ha alla gästerna runt omkring sig medans man fotas.Sminket blir inte förstört.

Daia Gräddnos
    Det låter som ni fått ett bra pris.. Kul med en massa bilder. Jag ska fråga en kompis om hon vill filma våran vigseln.

• Lokatten

Det är bra med kontakter.. när det gäller bröllop så ställer nog de flesta upp.
    Det är bara att fråga.. De tycker nog bara att det är kul att de får hjälpa till..

• Lokatten

Terri
    Vilken klänning!!! Superfin..

• Lokatten

Vet ni hur ni ska göra med håret?
    Jag håller på att spara ut håret så att jag kan göra någon fin uppsättning med tiara. Så man kan få en drömfrisyr..

• Lokatten

Man får se hur hår o allt kommer att se ut...
    Hur många tärnor ska du ha? Jag ska ha en min kära syster.

• Lokatten

Jättevackra klänningar...
    men min klänning är såå fiin..

• Lokatten

Idag har jag ringt kommunen för att boka vigsel förättare,det gick bra så det är nästan klart. Ett steg närmare...

• Lokatten

Vi ska ha borgerligt bröllop o de är kommunen som har hand om dem. Men de kanske kan fixas på annat sätt.

Det är skönt när man bokat el. fixat en till sak på listan.Vad kul att flytta..

• Lokatten

Hej Terri!
    Våran vigsel ska också bli personlig så de är nåt vi ska ta och skriva ner. Vad får ni betala? Vi ska också ha någon som sjunger men de är inte klart och vad de ska vara för sånger..
    Har ni bestämt sånger? Jag har en tanke på den här låten Becuse I love you med Stevie B vad tror ni?
    Eller har någon nåt bra alternativ?

• Lokatten

5000kr! Dyrt men det är det värt..... Man gifter bara sig en gång.Hoppas hon är duktigt och att ni får de som ni vill ha det.

• Lokatten

Min mamma ska fixa alla blommor men jag ska till hennes jobb o titta i alla tidningar o bilder o allt för att titta på olika buketter så jag kan bestämma mig för hur de ska se ut..

Svar på tråden 18 august i 2007?