Inlägg från: Mello |Visa alla inlägg
  • Mello

18 august i 2007?

Vi ska ocksa gifta oss den 18 augusti, i Helgesta kyrka med festen pa Rockelstad. Vi bor ocksa utomlands sa det ar lite trixigt att fixa med allt.
    Jag skickade en massa mail till olika blombutiker och fotografer och sen kan man valja mellan de som svarar snabbast och verkar trevligast. Var lite stressad forra manaden, men sa fort man har fixat en grej sa kanns det battre och sa kan man ta itu med nasta. Och sa far man be mamma eller kompisar om hjalp. Mamsen ska sy klanning sa hon stressar nog mer an jag gor, har hittat ett monster pa McCalls och ska bara andra lite pa armarna. Det ordnar sig nog!!!

• Mello

Daia graddnos:

Jag bor i Frankrike, sa vi tankte kora upp lite (eller mkt vin). Rockelstad ligger nagra mil sydvast om Gnesta, jag ar fran Stockholm men har ingen sarskild koppling till Gnesta. Vi hittade stallet av en slump (kommer ej ihag hur...)

• Mello

Ja vad gjorde vi utan internet???? Min mamma skulle nog fa ga i pension och bli brollopskordinator pa heltid;) Jag oroar mig ocksa lite for sant man inte sett, typ maten och blommor, men man far inte ha sa hoga forvantingar. Det viktigaste ar trots allt att alla har en toppendag och att inte klanningen fattar eld...

• Mello

Det ar darfor man inte ska planera for mycket;);)

• Mello

Ja, det har du ratt i. Vem skulle annars gora det? Det ar skont att ha det mesta gjort i god tid sa man slipper stressa sista manaden.

• Mello

Daia Graddnos:
    Det ar ju jattebra! en till grej att kryssa av listan... Det ar lika bra att fixa sana sma grejjer som man annars latt glommer for andra, mer 'viktiga' saker som klader etc. Kommer sjalv sakert glomma en massa smatt.

Svar på tråden 18 august i 2007?