Salomeh,
det later jättefint med vitt och silver, jag tycker det är en väldigt elegant färgkombination. Gillar inte heller gult guld speciellt mkt: min förlovningsring är i vitt guld. Vad skönt att höra att du ocksa är i valet och kvalet med klänningen. Jag har beslutsangest med det mesta och ibland när man är inne här pa BT kan man fa uppfattningen att "alla" vet precis vad de vill ha, och man själv är den enda som inte kan bestämma sig...
Pelles brud,
som jag skrivit tidigare, har man bara bokat festlokal/kyrka/radhus sa ar de ju stora viktiga bitarna avklarade. Klart att det är en massa andra saker som ocksa är viktiga och som man maste boka, men det har man ju lite mer tid pa sig att fixa (hoppas jag i alla fall...
)
Jag har inte heller funderat sa mkt över vilken slags klänning jag ska; visst, jag har tittat pa en del bilder pa nätet och i bröllopstidningar, men inte fastnat för ngn speciell modell. Jag hoppas och tror att det ocksa ger med sig när man väl gar till butiker och börjar prova, eller vad säger ni andra som kommit länge/redan köpt klänning?
Mary81: kan du inte försöka ringa fotofirman istället?