Inlägg från: pelles_brud |Visa alla inlägg
  • pelles_brud

18 august i 2007?

hej!

Va många som ska gifta sig den 18. Jag å min pojke ska oxå göra det. Blir u lite stressad av att se hur långt alla har kommit med planeringen. Jag har många ideér och vet ungefär hur jag vill ha det men det enda som är prel.bokat än så länge är kyrka och festlokal! Jag har inte ens tittat på nån klänning än! Är jag sent ute??

• pelles_brud

Salomeh: Härligt! Vi verkar vara på samma nivå med planerandet ungefär!

Nämnde iaf för min blivande igår kväll att vi kanske skulle boka fotograf, vilket han tyckte va en bra idé. Så idag skulle han ringa och försöka få det fixat. Jag vet ju vilken fotograf jag vill ha så det är väl lika bra att boka honom.

Är inte så orolig för färgteman och såna saker, det löser sig alltid!

Zandra: Jag är på din linje när det gäller klänning. Har lite ideér, men tror stenhårt på att det löser sig den dagen jag går in i butiken och provar lite olika modeller!

Hur är det med bröllposresor för er? Nån som har bokat något? Vart ska ni åka?

• pelles_brud

Hej terri!

Jag bor för tillfället i Ed i Dalsland, men flyttar till Göteborg i januari där jag ska börja mitt nya jobb. Vi gifter oss här hemma i Ed eftersom jag är uppväxt här. Längtar till den dagen!

• pelles_brud

terri: Dalsland ligger väster om sjön Vänern, ungefär 15 mil ovanför Göteborg.

Salomeh: Jag ska inte ha tärna jag heller. Vi funderar på att ha min asyskonbarn som näbbar, men jag vet inte hur det blir. Det skulle va urgulligt!

Svar på tråden 18 august i 2007?