• tree

18 august i 2007?

penni2007

välkommen penni2007!

var vinden så hemskt där i skogen? det var dåligt här i stockholm but not so bad really!

• tree

Hej Lokatten!

Hur går alting annat? har du bokat mycket annat?

• tree

Det låter som on du har kommit väldigt långt! fohoppningsvis ska jag väljer en klänning vid jultid. min mamm o papa bo i usa så jag hoppas att köpa någonting där a lit billigare än här. jag vill har en maggie sotero klänning...

vad har du kopt?

• tree

jag har tänkt om röd, guld och vit för teman men det beror på min klänning på slutet.

• tree

Daia Gräddnos

jag känner igen hur det känns! men för min del, var det en stort steg framåt sista vecka när vi akte ut och tittade på brollops bilar!... sen var min m2b mycket mer intresserad! därefter kunda han föreställa sig hur allt skulle ser ut på brollops dagen... nu lysna han till mig när jag snacka on and on and on..... kanse bilar är en bra plats at börjar för dig ocksa!

• tree

det är svårt! kanse han tycker att det är så långt fram i tiden och förstår inte att man måste gå ut i god tid för att boka allt man behöver. jag snackade med min m2b just nu och han sa att det var viktigt för honom att gå ut och se saker och ting om bröllopet så att han var tvungen att föreställa sig hur allt skulle bli... sen var det lättare för honom att ta del i allt..

• tree

vi ska också gifter oss borligt. vi ska göra allt på samma ställe. vi åkte runt och tittade på några ställer och tittade här på BT för tips.. och sen bokade vi ulsfunda slott i stockholm direct för vi både hade en stark kännsla för det. de på slottet ska också laga mat etc... vi ska bestämmer den typ av sak senare.

vi ska träffas med en vigselförätterar imorgon faktist. hon är privat och inte genom stadshuset. vi har hört att hon göra bröllopet väldigt personal. men det var jag som har arrängerat allt.

vi har bestämt att har 2 vänner att ta foto för att spara lite pengar, och de både tar fina bilder... men vi ska se nästa år!

just nu söka vi för ett band för festen på kvällen. vi väntar för email med priser... men kanske JAG skulle ringer till de istället...

Det är jag som tänke på allt och sen ger den sammanfattningen till min m2b... då bestämmer vi tillsammans... det känns en lite frustrerande ibland men det är hur det gå.

det är synd for min del att min cheif tärna bor i england och kan inte hjälpe mig så mycket. jag har en till som bor här i stan men hon förstå inget!...

• tree

ja, det är gansks lyx! vi planerar också for 55 gäster! en brud skål med mingle, sen tre-rättersmiddag med vin och tårta och dans. vi ska bara bjuder på brud skål och vinet med mat. det ska vara en pay bar. vi ska bara bjuder våra föräldrars övernattning men det finns en bra pris för vår gäster i slottshotel. förtfarande ska allt bli omkring dubble din budget... men, det är slotts pris!

• tree

Hi Mrs James to be

sounds tough with the mother in law! fortunately my m2b's mother is 600km away so she canät really do so much. I think she would choose things differntly but she's not the sort to say anything....

i'm always happy to try and help!

Jag gissar att du är svenka och din h2b är engelska... eller hur?

• tree

8 år! oi! sakner du sveirge?

jag trivs det så mycket här.

Svar på tråden 18 august i 2007?