18 august i 2007?
det är en bra pris när man tänker hur länge allt ska ta...
det är en bra pris när man tänker hur länge allt ska ta...
så kult att du allting under kontrol! jag har precis pratade men a kille med en band. det är sista fest saker för oss att arrangerar.
Vi har berrättat datum till de vi vill säkert har med. vissa har bokat hotelet sista vecka! men vi planera att sticka inbjudningskort i mars/april... då har vi tid att sticka en b-list om det finns några som inte kan komma.
vi tänkte på 'save the date' kort för de som ska kommer från england, spain och usa men det koster så mycket och vi ska göra alla kort vår själv... och vi har inte bestämt design än.... så, en telefonsamtal och email var det!
vi har 2 band som är bra och rätt pris så nu måste vi bestämma vilket att har... en är mer Jazz än den andra.
jag har inte köpt papper eller nåt, dock jag såg fint tapet på laura ashley hemsiden, så jag ska åkå att titta i affärren efter jobbet i morgon. min mamma sak göra det sedan det är faktist hennes 'hobby' men hon har inte börjat än och det är så mycket! och sen måste hon sticker allt till mig i sverige (hon bor i usa) och postet därifrån är hemskt! så, det gör mig en lite oroligt!
vi tänkt att de kunda spela från 21:00 till 01:00 med pauser. men vi vet inte hur det funker precis.
vi har altid tänkte att det vore fint att dansa till en live frank sinatra... så, vi ska inte har proffs foto men har bandet i stället. vi har 2 vänner som ska ta bilder för oss. det beror på vad man tänker är viktigäst.
är du på jobbet just nu? vad tänker dina collegar om bröllops chat på jobbet?
min kontorskomrat har sagt att min svenska har förbättrade så jag sägar att det är svenska övning!
oi! så kul att du slutar precis innan bröllopet!
det är faktiskt var jag på på sistone.... men det kosta ganska mycket for proffs brudupsättning, så jag har provat några olika saker med mina tärnor... men jag vill har någonting lite mer 'fancy'.... hmmm
jag ska har 2 tärnor. min bestis från england och en vännina här i stockholm
Hej Zandra
Det måste vara svart för att hitta alting i tyskland. Är din m2b därefrån?