• tree

18 august i 2007?

jag var hemma ensam igår så jag tåg ut min klänning för att titta! det var så fint! jag provade inte för att man behöver hjälp med det. men det var roligt att titta på detäljer som jag hade inte gjört innan... förut hade jag alltid hade klänning på mig!

• tree

jag har bilder på min telephone så jag sticker de till datorn nu... sen sak jag svar ditt mail!

• tree

släpet kan man tar up! det finns en lit 'hook' so det ska ser ut lite mer som en bålklänning! det funker inte med alla klänninger utom de som har tungt tyg. de med organza kan man inte göra så men med satin och bra taffta gå det bra! jag har inga bilder med släppet upp men det ser ut så fint också... alla detäjler på släppet som brukar liggger på golvet ska sitter bak av klänningen och ligger jätte fint!

• tree

mary81

jag ska utsläppt hår med lockar med halvt upp så att de är inte i mitt ansikte! jag köpt en underbar locker sak på hlegen! jag har provat så många men locker kommer ut efter ett par timmar... men det nya jag köpt fukade jätte bra!

jag kommer från england! jag har varit för 1.5 år. min m2b är svensk!

Salomeh
    you have mail!

• tree

det är inte att min svenksa är dåligt, men jag type like S**t too!

• tree

hej alla!

hur gå det för ni? finns det nya brollopsplaneringar?

jag tittade runt för vigselringar over helgen och nu har jag bestämt mig tror jag!

jag hittat också några saker och ting på www.theknot.com som var väldigt billiga och fina!

• tree

wow! så fint! har du provat klänningen någonstans? det var en jättebra pris också!

• tree

jag läst sista vecka här på BT att det var en tjej som beställde en klänning från house of brides hemsiden. kanske du kan söker för tråd och fråger henne hur det gick?

Svar på tråden 18 august i 2007?