• tree

18 august i 2007?

Lokatten
    kan du ligg upp en bild av din klänning så att vi får se?

• tree

18aug07
    välkommen! här har du en tråd nämde efter du! du måste fölåt mig för att min svenska är inte så bra, så ibland använder jag engelska ord!

det är röligt att prova klänniner! men när du du hitt DEN klänningen, you know! jag köpt min klänning för några veckor sen!
    vi är alla i olika tidspunk i planneringen.

• tree

18aug07

var ska du gifter sig och var bor du just nu?

• tree

vi är ju från hela landet härinne!

• tree

linken var en bild av din klänning... men om du klicker på 'enlarge' kan man titta från baksiden och detäljer också...

• tree

mary81
    jag tror att det sa man kan tar bort släppet... det var väldigt fint!

Daia Gräddnos
    Hej! se när har du varit i Spanien? var någonstans? mina farföräldrars bor i torrevieja så jag har varit det flera gångar och också till madrid! jag trivs det mycket där!

• tree

sedan månger gäster bo utomlands vi planera också att sticker kort i mars-april... sen har gäster 4-6 veckor att svara så att vi kan sticker ut mer kort om några inte kan kommer, och de har tid fortförande att planerar att komma till bröllopet

• tree

min mamma göra kort hennes själv just nu faktiskt, men vi har inte bestämt oss precis hur texten ska se ut

• tree

hej tjejer!

väldigt vacker klänning zandra!

jag såg så illa i vit! min klänning är diamond white. man kan märke skillnad i förg när de stnna två klänninger bredvid varandra, men annars inte tror jag... eller hur? light gold låta jätte fint och glamourous!

jag hade tänkt att göra sminks själv. det kan jag göra, och jag har chanel som är fint att använder och jag tror och vore inte så fint i en salon...kanska... hår... hhmm... det har jag tänkt på. men jag har köpt en super bra curling thing!... och det funkade perfekt... så, nu har jag bestämt mig att göra håret själv också... det också innebår att jag har mre råd för diamanter i vigselring! jag måste titta runt för clips och sådant saker för att hålla upp halv av mina hår.... jag ska har halv upp, halv ned... jag provade 2 veckor sen med tiara och slöja... oi! vad fint!

• tree

det är klart! man kan göra som man vill!

Svar på tråden 18 august i 2007?