• Lady o Lufsen

Vem är du bakom ditt "nick"?

Halloj brudar!
    Vem gömmer du bakom ditt nick?

Ja, ytterligare en enkät, kul,va?

*Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?

*Hur gammal är du?

*Är du gift redan?

*Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?

• Svar på tråden Vem är du bakom ditt "nick"?
  • Milou27

Vår vovve ska heta Milou och i total brist på fantasi och för att jag verkligen längtar efter vår blivande hund blev det så.

*Hur gammal är du? 27

*Är du gift redan?Nej

*Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?

Hmm...det skulle väl vara kampsport då. Har rött bälte så jag kan nog försvara min sambo och mina vänner om det skulle behövas. Är bra på medicin och är gärna hobbypsykolog!

• Lady o Lufsen

Åh, jag älskar enkäter!!!

Det är ett smeknamn jag fick som barn trots att det inte på milslånga vägar har något med mitt tilltalsnamn att göra!?

*Hur gammal är du?

40...

*Är du gift redan?

Ja, sedan i somras...

• soffan80

Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?

* kallades för soffan i gymn, sen är jag född 80

Hur gammal?

* 26

Är du gift redan?

* NEJ! så jag lär hänga här ett bra tag ! tills jag bli utsparkad om 20 år el nått

• Little Mermaid

-Jag gifter mig vid havet och tycket att det var passande med Little Mermaid. Det är dessutom är en av mina favorit-Disneyfilmer.

Hur gammal?

-29

Är du gift redan?

-Nej. I augusti 2007 blir det bröllop!

• Lady o Lufsen

Älskar Disney i allmänhet och Lady o Lufsen i synnerhet.
    Min man och jag är mycket Lady o Lufsen- romantiska o matglada

*Hur gammal är du?
    39 år ung

*Är du gift redan?
    Yes.

• tågjäntan

Ja, vi träffades på tåget. SEdan var de första ajg försökte med upptagna, så då kom jag på denna ide.
    *Hur gammal är du?
    34
    *Är du gift redan?
    Ja, sedan några månader.
    Nej. Fast jag gillar att komma med ideer, organisera och planera. Så att få planera och dona med sitt eget bröllop var väldigt roligt.

• Hanna76

Så roligt som att det är mitt namn och födelseår :)
    Så nåt speciellt är det ju, en del av min identitet :)

*Hur gammal är du?

30 (gifter mig fyra dagar innan 31-års dagen...)

*Är du gift redan?

Nope

Nä... Men har en tendens att läsa på mig om allt som rör ett visst ämne när jag behöver. Har dock inte kommit så långt i planeringen ännu, så "expert.kunskaperna" kommer väl :)

• Fru Enamorada

Enamorada betyder kär på spanska... Och kär är jag ju som bara den :D

*Hur gammal är du?

22

*Är du gift redan?

nope, i juli är det dags!

nja... inngen expert här inte.. men skulle nog vilja påstå att jag kan lite om det mesta... :)

• Fru Enamorada

PS. Du med nick Granada, där har jag också bott! Underbar stad :)

• Pepparmyntan

Gillar mojitodrinkar där det ingår pepparmynta.

*Hur gammal är du?

34

*Är du gift redan?

Ja. Juni 2002.

Lite av varje. Allmän BT veteran som har hängt här sedan 2002.

Svar på tråden Vem är du bakom ditt "nick"?