• Lady o Lufsen

Vem är du bakom ditt "nick"?

Halloj brudar!
    Vem gömmer du bakom ditt nick?

Ja, ytterligare en enkät, kul,va?

*Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?

*Hur gammal är du?

*Är du gift redan?

*Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?

• Svar på tråden Vem är du bakom ditt "nick"?
  • blivandefruandersson08

Vem gömmer du bakom ditt nick?
    En hemlig blivande brud

Ja, ytterligare en enkät, kul,va?
    toppen

hade annat förut min dotters namn men fanns risk att jag skulle bli upptäkt därför vart det mitt nya efternamn senare

*Hur gammal är du?
    26

*Är du gift redan?
    nopp men efter år 08n är jag det
    *Har du någon specialitet dvs är du lite av en expert på diamanter, smink, relationer, klänningar, dekoration, blommor el dyligt?
    nä bara att vara tokig kär i min blivande

• lingonben

* Vad man än ska göra på nätet så är ju alla nick upptagna. "Lingonben" från Povel Ramel är rätt löjligt, men jag gillar låten och är rätt barnslig som person, så ja, så har det blivit. Och inte bara i det här sammanhanget. Använder det ofta. (Men ibland är faktiskt även det upptaget...)

* 33 år

* Gift sedan 30 september i år :)

* Ingen speciallité faktiskt. Grumsar ofta över det. Att "alla" andra är bra på någonting och jag inget. jo, jag har en bra röst att tala med och gör bra radioreklam. Det är ju alltid nåogot. Och min man och mina barn tycker att jag är toppen och det räcker ju långt.

• Iriz

*Hur gammal är du?

*Är du gift redan?

* Min hund heter så. Inte så ljup tanke bakom

* Jag fyller 30 år om två veckor

* Jag gifter mig om fyra veckor.

* Om jag ska välja något av det du skrivit så får det bli relationer.

• sexydoktor

mitt nick har jag på så många ställen så jag bara fortsatte med samma.

*Hur gammal är du?
    är 25.

*Är du gift redan?
    nopp men 070707 säger jag glatt ja till min älskade

jag jobbar som nagelteknolog.
    så jag får väl vara expert på det.

• catte

Catte är mitt smeknamn när jag var yngre (från Cathrine)

*Hur gammal är du?

Jag är 30 år gammal

*Är du gift redan?

Nej, gifter oss den 14 Juli-06

Nej, men jag gillar att pyssla när tid finns, typ göra egna kort och är intresserad av fotografi m.m m.m

• Brudivinter

Jag heter så här för att jag kommer att stå som brud i vinter närmare bestämt den 30 december 2006!

*Hur gammal är du?
    27 år.

*Är du gift redan?
    Nej, som sagt gifter jag mig den 30 december 2006.

Haha nej jag är ingen expert på något av det ts har skrivit upp.. Däremot har jag upptäckt att jag gillar "bling bling" väldigt mycket helt plötsligt!!

• loppan81

Varför valde du just det namnet till ditt nick? Står det för något speciellt?
    När jag var lite kallades jag för Loppan, eftersom jag ALDRIG var stilla utan studsade o happade konstant.
    *Hur gammal är du?
    jag är 25 år
    *Är du gift redan?
    Nej ,gifter oss de 7/7-07
    neeej tror jag inte. har jobbat i en blomsterhandel, så det skulle vara blommor då ;)

• ninjan

- där gömmer sej en typ som gillar stjärnor och planeter där av det engelska namnet för vintergatan :)

*Hur gammal är du?
    - 22 år

*Är du gift redan?
    - nej, inget pågång :)

- Jag jobbar som frisör, så hår är jag väl nån sorts expert på. Sminkning kan jag också lite om, men där kan jag inte kalla mej expert. Annars är jag ganska duktig på att inreda.

• maljor

Det är en blandning av mitt och m2b's namn =)

*Hur gammal är du?
    23 om 6 veckor

*Är du gift redan?
    Nopes, blir om ca 9 månader =)

Hmm, är duktig på att laga mat och pyssla och iaf hyfsat duktig på att hitta saker (använde många sökmotorer när jag jobbade som supporttekniker)

Svar på tråden Vem är du bakom ditt "nick"?