Inlägg från: Doriol |Visa alla inlägg
  • Doriol

16/6 2007....Vilka som gifter sig samma datum......

Vi har bokat lokal.
    Klänning är köpt eftersom jag "råkade" hitta den perfekta klänningen. På rea och allt!
    Vittnena är tillfrågade, vilka också fungerar som best man och tärna (fast det är borgligt då).
    gästlistan är påbörjad.
    Musiker och sångerska till vigseln är tillfrågade (vänner till oss) och vi har börjat fundera på musik.
    Tid på dagen vet vi inte, kanske vid tre-fyratiden. Vi kommer ha vigseln i trädgården på stället där vi har festen.
    Så har vi börjat småpyssla lite med inbjudningskorten som vi komemr göra själva på datorn.
    Du då?

• Doriol

Gyllan: Har ni redan skickat inbjudningarna? Låter tidigt tycker jag. Men det kanske finns någon finurlig anledning? :)

Nu ligger det mesta av vår planering på is ett tag. men självklart tänker och funderar vi på hur vi vill ha det. Min farbrors fru är på mig om blommorna t.ex. hon är florist så hon tycker det är kul.

Och som sagt vi funderar en del på låtval till vigseln. Eftersom vi ska gifta oss borgligt blir det inte några psalmer men vi vill ändå ha några fina sånger under cermonin. är det några som har några förslag? Gärna lite ovanligare kärlekslåtar.

• Doriol

Ok, ja alla vet ändå om att vi ska gifa oss. Och vi pratar om bröllopet med den som vill:) Vi har inget hyshpych för oss alls. Men vi sa redan för 1,5 år sen då vi förlovade oss att "om två somrar blir det bröllop".

Svar på tråden 16/6 2007....Vilka som gifter sig samma datum......