Inlägg från: Noomi |Visa alla inlägg
  • Noomi

25 augusti 2007

Hejsan. Jag ska också gifta mig 25 augusti... och även jag i Halmstad! :)
    Vi kanske springer på varandra moimukulatt :)

• Noomi

Fråga på bara, jag undrar ju det samma om dig! :)
    Vi ska gifta oss vid havet nere i Grötvik och festen har vi på Hertz Minne.
    Kommer tillbringa morgonen på Ma-Donna.

• Noomi

moimukulatt - JA, det är nog inte omöjligt att vi gör. :)
    Vi har inte bestämt när vi ska ha vigseln, men vid 15 eller 16 i alla fall. Beror lite på vad man ska fylla utrymmet innan middagen med. Hur ska ni andra göra?
    Var ska ni ha festen sen då moi :)

• Noomi

:D Wapnö ser tjusigt ut, verkar ju som att alla som varit där är nöjda också!

Hur går det för alla med planeringen annars? Eftersom vi har de stora bitarna klara tar vi ett "problem" i taget. Just nu är utmaningen att komma på en solosång som min blivande och vår toast master ska sjunga under vigseln.
    Klänning ska nog inhandlas om nån månad, sen blir det skoshopping i London i februari. Misstänker starkt att det kommer bli det roligaste av hela bröllopsplaneringen. :D

• Noomi

moimukulatt - Ja, jag lyssnar också på sådana låtar.... och alla texter verka handla om otrohet, separationer och döden, haha!
    Ska du till London i feb rekommenderar jag National Wedding show 23-25. www.nationalweddingshow.co.uk/
    Var där förra året, jättekul!

• Noomi

Haha... ja ibland har man inte alla delar med sig. ;)
    Vad synd att du missar mässan, för den är riktigt bra. Då får jag tipsa er andra om det då, om ni skulle ha vägarna förbi. :)

• Noomi

Vad kul att den här tråden vaknade till liv igen!
    Ska se om jag får med de frågorna som ställts...

Sen sist har vi bokat bröllopsresa, bär av till Malaysia.
    Sen tidigare har vi även bokat lokal, fotograf och liveband.
    Ska förhoppningsvis åka och prova klänningar imorgon, ska bli såå kul! :D
    Vigselringen är redan klar, min blivande tillverkade den samtidigt som förlovningsringen.

• Noomi

A n n i s e n - Glömde säga... klänningen är superfin, väldigt romantisk!

• Noomi

Vad många vi börjar bli nu, kul!! :)

Nu har vi börjat tveka angående bröllopsresa igen, vi bokade aldrig Malaysia. Vi har så jäkla svårt för att bestämma oss, vart ska ni andra resa?

• Noomi

PP07 - Ja, jag älskar Thailand, men eftersom jag redan varit där väljer vi något annat.
    Just nu står det mellan Franska Polynesien (som är Drömresan med stort D, men väldigt dyrt) och Mauritius.
    Vi är så jäkla veliga!

Annars funderar jag mest över buketten nu, velig där också.
    Får vara tacksam för att vi redan har bokat en del så att vi inte kan ändra oss om precis allting i alla fall. :D

Svar på tråden 25 augusti 2007