Inlägg från: bröllops häxan |Visa alla inlägg
  • bröllops häxan

Cambridgekuren, del 4

"Eftersom den gamla tråden nu är avstängd för svar så kommer det en ny här!

Här pratar vi om Cambridgekuren; både vi som redan håller på och ni som funderar på att prova. Läs gärna dom gamla trådarna för vanliga frågor och peppning"

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html

• Svar på tråden Cambridgekuren, del 4
  • bröllops häxan

Jag gillar att läsa denna tråd. Blir så peppad :D:D:D

• bröllops häxan

Lintuvirta : vart bor du?

:D

Ta det lugnt nu. Det ordnar sig nog ska du se

• bröllops häxan

humm.... Jag är nog inte så bra på geografi som jag trodde :D Mer spesifikt, vart ligger det? *L*

Har du testat arr ringa direkt? Ibland så ger det bätre resultat.

• bröllops häxan

*asg* Ja där ser man..*L* Det vet jag ju vart det är.

Nej för tusan. Köp över nätet. www.cambridge.se/ Där kan du köpa alla soppor du behöver.

Jag lovar dig du kommer inte att bli besviken. Jag börjage förra veckan igen. Efter att ha gått ner 17kg till mitt bröllop i augusti. Men nu så blev jag sjuk i helgen och har valt att äta vanlig mat medans jag är sjuk. Men i morgon kör jag igång igen. Målet är 10kg till nyår.

• bröllops häxan

Maliin: Hej vad kul att du hittade hit :D Ingen hård träning nu då *L* I alla fall inte under den rena kuren *L*

Lintuvirta : Vad jag har märkt så är det en otrolig skilnad vad man gillar för smaker. Jag gillar Kakao (varm), kycklingsoppan och Capichinon(is kall) bäst och köper bara dom. I bland så köper jag barerna också. Dom är helt ok (mycket godare änn nutriletts). Min taktik har varit lite olika. Ibland så får jag ett "tok ryck" ock kör rent i flera veckor (jag kör aldrig fler änn tre åt gången, oftast två) och ibland så känner jag för att köra kombinerad, det blir oftast över helgerna eller om jag jobbar, viklet är sällan då jag pluggar). Det här passar ju mig men det passar olika för olika personer. Men en sak kan jag ju säga. Om man kan köra ren kur i minst tre veckor när man startar för första gången så får man mest ut av "kuren". Man förlorar jätte många kg på en gång och blir otroligt moriverad av att fortsätta. :)

Själv så har jag "bara" 10-12 kg kvar till min målvikt som är 68-70 kg. Det går otoligt trögt det här sista, man kanske inte är lika moteverad som innan brölllopet men nu, när jag har satt upp ett mål ska jag klara det och innte ge upp. Får väll tänka på när jag springer fram i min snygga nya bikini i februari då jag och min man ska åka till Thailand på våran bröllpsresa. Och som de flästa med lite extra att ta i här och där så kanske ni känner igen er när jag säger att just bada och stränder ger stora skälvan. Det ska bli så skönt att hitta en bikini man trivs i och som verkligen sitter snyggt. Sen bara det att "bara vara" på en strand och inte i huvud taget tänka/vara medveten på sin kropp ska bli så skönt.

Kram alla och ha en bra vecka.

:)

• bröllops häxan

Ville bara "pusha" för vattnet. Glöm inte arr dricka era tre liter om dagen. Super super viktigt!!! Det mättar och minimerar "vingel" känslan. Men vattnaet fyller också på de depåer som kommer att sina nu när vi inte har någon fast föda i kroppen/tarmana som annars binder vattnet. Det är för att kroppen inte ska torka ut helt enkelt.

;)

Svar på tråden Cambridgekuren, del 4