• bröllops häxan

Cambridgekuren, del 4

"Eftersom den gamla tråden nu är avstängd för svar så kommer det en ny här!

Här pratar vi om Cambridgekuren; både vi som redan håller på och ni som funderar på att prova. Läs gärna dom gamla trådarna för vanliga frågor och peppning"

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html

• Svar på tråden Cambridgekuren, del 4
  • bröllops häxan

Jag gillar att läsa denna tråd. Blir så peppad :D:D:D

• Lintuvirta

Jag skulle oxå vilja testa Cambridgekuren.
    Hur gör jag. Jag har letat efter någon som säljer här men hittar inte och på hemsidan får jag inga svar när jag mailar.Hjälp. Jag gifter mig om 60 dagar och behöver en puff...

• bröllops häxan

Lintuvirta : vart bor du?

:D

Ta det lugnt nu. Det ordnar sig nog ska du se

• bröllops häxan

humm.... Jag är nog inte så bra på geografi som jag trodde :D Mer spesifikt, vart ligger det? *L*

Har du testat arr ringa direkt? Ibland så ger det bätre resultat.

• Lintuvirta

*asg* Det ligger mitt i mellan Jönköping och Växjö kan man säga 8 mil drygt åt båda hållen. Men Vetlanda och Nässjö ligger närmast. Jag har ringt och mailat men inte fått svar. Ska jag behöva åka 8 mil?

• bröllops häxan

*asg* Ja där ser man..*L* Det vet jag ju vart det är.

Nej för tusan. Köp över nätet. www.cambridge.se/ Där kan du köpa alla soppor du behöver.

Jag lovar dig du kommer inte att bli besviken. Jag börjage förra veckan igen. Efter att ha gått ner 17kg till mitt bröllop i augusti. Men nu så blev jag sjuk i helgen och har valt att äta vanlig mat medans jag är sjuk. Men i morgon kör jag igång igen. Målet är 10kg till nyår.

• JennyStar

Ska precis till min konsulent o väga mig.. har idag kört cb i 4 veckor ren kur.. =) har gått jättebra.. nu e det 6 veckor kvar.. sen lite uppehåll över jul o nyår o sen ren kur igen.. uppdaterar min blogg ikväll.. www.jennystara.blogg.se
    välkommen in o lämna gärna gb inlägg innan ni går ut igen =) lycka till allihopa... *pepp pepp*

• Maliin

Jag tänkte också hänga på.
    Börjar idag, måndag.

Startvikt: 103 kg
    Målvikt: 77 kg

Jag har kört förut men det gick illa eftersom jag körde stenhård träning under ren kur, det var dåligt. Men nuså. nu kör jag!

• Lintuvirta

Nu har jag beställt 2 veckor var till mig och m2b för att testa..Blir det bra så fortsätter vi fram till nyår...Är det något smak som är godast? Vi ska köra ren kur...

Svar på tråden Cambridgekuren, del 4