Mastermind, jag tror du gör rätt. Jag slutade med CB efter bröllopet och vips hade jag gått upp 8 kg igen. Jag faller direkt tillbaka i gamla vanor igen. Jag har också ätstörningar bakom mig, men jag kan inte låta ångesten ta över. Jag pratade med min konsulent, hon sa att jag ska sätta upp ett maxtak för min vikt och jag måste hålla mig därunder, börjar det rusa iväg igen så får jag köra cb ett tag till. Vi pratade även om hur orättvist det är att för vissa är vikten en ständug kamp, men man ska komma ihåg att vi är alla olika och vi har alla våra egna kamper. Vissa är smala, andra tjocka, men alla har vi något som någon annan är avundsjuk på. Vissa kan måla, andra sjunga, vissa är smarta, etc. Var glad och stolt över det man har lätt för och acceptera att andra saker får man jobba hårdare för att få.
Kör just nu ren kur och är inne på min 3:e dag. Misstänker att jag kommer gå upp lite under jul, men då måste man hoppa på kuren direkt igen. Styrkekram till dig, du är vacker och du fixar detta!!
Bra jobbat Lintuvirta!