• Mastermind

Cambridgekuren, del 4

Jag tycker att ni är superduktiga, allihop! :D Jag gick på ren kur i april-september, sen skulle jag ta en "liten paus", och jag har fortfarande inte lyckats hoppa på igen. Himla frustrerande.. :(

Gick iaf ner 45 kg på de där 5 månaderna, och hoppas på att ta 45 kg till snart, så fort det lossnar. :)

Till er som är nya och inte skrivit i de föregående trådarna så kan jag skriva min viktsideadress här: elio.gnarf.org/viktigt

• Mastermind

Lintuvirta - Du är jätteduktig!! :D När gifter du dig?

Jag drömmer också om att komma under 100 till nyår, men jag har lite mer än 5 kg kvar och jag vet inte ens när jag kommer lyckas komma igång igen.. :/ Men mitt mer realistiska mål är under 100 till min födelsedag den 20e januari. :)

• Mastermind

Ojdå, det är ju snart. :) Grattis! Men hur gör du ifall du går ner för mycket, och klänningen blir för stor?

• Mastermind

Hur går det för er? :)

Jag tänkte glömma allt vad CK heter nu över jul och nyår, men jag har fallit tillbaka in i mina gamla ät(störnings)vanor igen och jag vågar inte låta mig själv äta i 11 dagar till. Så jag kör igång igen imorgon, och kombinerar kuren så småningom med kognitiv beteendeterapi för att få mitt ätande på rätt köl.

Tror jag håller mig till BT i början, bara. Ingen blogg, ingen viktklubb. Det var så jag började i april och det kändes bra. :)

God jul på er allihop!

Svar på tråden Cambridgekuren, del 4