• bröllops häxan

Cambridgekuren, del 4

"Eftersom den gamla tråden nu är avstängd för svar så kommer det en ny här!

Här pratar vi om Cambridgekuren; både vi som redan håller på och ni som funderar på att prova. Läs gärna dom gamla trådarna för vanliga frågor och peppning"

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html

• Svar på tråden Cambridgekuren, del 4
  • drömbrud

Lena V är samma som jag har beställt ifrån.

Jag beställde fö 3 veckors ren kur.

Beställer mer under tiden till den period man "börjar äta mera mat"...

VOHO! Jag längtar tills grejerna kommer!

• Knoll och tott

Hej alla Cambridgare!

Slutet på dag 2 ren kur här... Det har gått ganska bra, jag tog ledigt i eftermiddags och sov mig igenom det värsta. Nu börjar jag känna mig behagligt lätt, så det är väl ketosen som börjat kicka in.

Jag tycker det värsta med VLCD är att jag blir så frusen. Jag försöker buffra det med med termostrumpor, filtar och varma bad. Någon som har fler tips på hur man känner sig lite varmare?

• Lintuvirta

Halloj brudar!
    Ny morgon på dag 3...-5 på vågn, jag kunde inte hålla mig & 7cm runt magen.
    min m2b har oxå 5- på vågen...Nu är jag sporrad.

• vixen not a tramp

Knoll och tott
    Drick te (gärna rött), eller Anna Skippers heta tips, hett vatten.

• Goldy

Inne på min fjärde dag! Igår var den värsta dagen... gud vad jag led... Men idag är en helt underbar dag, pigg och glad!

• JennyStar

hej alla fina cbare =) var o vägde mig nyss.. minus 1.5 kg denna vecka, har avverkat 6 veckor nu.. återstår 5 veckor till jul.. =) känns bra... har gått ner 15 kg på 6 veckor nu så.. läs gärna min blogg jennystara.blogg.se

skriv gärna att du varit in o läst så jag vet =) .. nån annan som bloggar??

ha en trevlig kväll..

*kram

• Goldy

Bra där tjejen! 15kg! Fyfaan vad du e duktig!!Måste bara fråga har du gått på ren kur hela tiden eller har du gjort ett tillägg med mat? e så nyfiken bara...

• drömbrud

Jag beställde varor i förrgår, men har inte fått ngt än..

*väntar*

• JennyStar

jag går på ren kur.. på sin höjd har jag tuggat en ostrulle o spottat ut den, ;) bara för att smaka...

• Randis

Jag hade bara tänkt gå på Ren kur i 3 veckor men nu efter 17 dagar så mår jag jättebra och skulle mycket väl kunna tänka mig att köra en vecka till. Kan man göra det utan läkarundersökning? Jag har läst nån stans att man bara kan köra 3 veckor sedan måste man genomgå en läkarundersökning. Hur har ni andra gjort?

Svar på tråden Cambridgekuren, del 4