• bröllops häxan

Cambridgekuren, del 4

"Eftersom den gamla tråden nu är avstängd för svar så kommer det en ny här!

Här pratar vi om Cambridgekuren; både vi som redan håller på och ni som funderar på att prova. Läs gärna dom gamla trådarna för vanliga frågor och peppning"

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html

• Svar på tråden Cambridgekuren, del 4
  • Lintuvirta

Halloj brudar!

Inne på våran 2:a vecka här nu och vågen pekar -6,3 för mig och min m2b.Det är kul att vi gått ner lika mycke.Och det är bara tisdag idag.....Så med andra ord om det går lika bra den här veckan är jag på 2 siffrigt och det har jag inte varit på 1000 år känns det som.*leeeeer*

Jag ska nog tacka alla tjejer här för det var ni som fick mig att test.Jag har provat snart allt utan att nå något resultat.Det här känns kanon.

Min blivande är oxå skit glad och tycker att det går lätt som en plätt.

Men när man sän ska börja äta lite smått...Har ni tips? Eller kan man börja plocka in lite frukt och grönsaker i en vecka....

• Suss1

God Morgon!
    Hoppas ni mår lika bra som jag denna gråtrista tisdag!
    Lintuvirta - 6,3 på 2 veckor gud vad bra kämpat. Hur mycket ska du gå ner hade du tänkt?
    Efter Ren Kur ska man fortsätta att äta sina 3 CB-måltider per dag + en måltid på ca 400 kcal, gärna kött, fisk & skaldjur dvs proteiner. Forsätt så tills du är i mål. Då kan du ersätta ett fritt antal måltider med CB och sedan äta vanlig mat enligt tallriksmodellen.
    Går du hos en konsulent? Hon/Han kommer att kunna berätta mer utförligt om ditt matintag efter Ren Kur.
    Lycka till alla där ute!
    Suss

• Randis

Buslinna: Jag vägde 109 när jag började. Jag ska gå ner mer än detta men jag vill ta ett uppehåll från Ren kur för att bevisa för mig själv att jag kan hålla denna vikten. Sedan i januari tar jag och kör Ren kur i ett par veckor igen för att gå ner ytterligare.
    Lintuvirta: Jag vet precis hur det känns att äntligen väga tvåsiffrigt, visst känna det som en seger bara det?

• Lintuvirta

Suss1

Jag har gått ner -6,3 på en vecka och 1 dag...*leeeer*Jag har bara gjort som man ska och det har gått jätte lätt..
    Det finns ingen konsulent här där jag bor så jag har beställt allt på nätet.

Om jag går ner drygt 5 kg till så kommer jag under 100kg och det är mitt mål just nu.Brudklänningen är redan provad så allt minus gör bara det hela bättre...

• Lintuvirta

Jippi... klev upp på vågen nu och-1,3 till...= -7,6 på 1vecka och 2 dagar....

• Suss1

Lintuvirta - Du är ju helt otrolig! fantastiskt bra jobbat Kanske att du måste sy in din klänning? När är det dags för bröllop?
    Själv är jag inne på min första vecka och ska till min konsulent idag. Jag kör kombinerad kur så jag har väl inte gått ner så mycket, men jag hoppas att jag blir nöjd. Uppdatering följer i morgon.
    Suss

• JennyStar

hej snyggingar=)

var till konsulenten ikväll..=)
    -2.4 kg denna vecka.. totalen ligger nu på minus 17.3 kg på 7 veckor.. nu är det 4 veckor kvar att köra ren kur på =) är sååååå peppad nu.. läs gärna min blogg.. jennystara.blogg.se

ha en härlig kväll.. det ska jag iallafall =)

pepp pepp pepp !!!!

• solrosen.1

jennystar
    Du är super duktig. Grattis till den stora viktminskningen.

• Goldy

Å grattis alla duktiga cambridgare!!
    Själv går det lite trögt... står fortfarande kvar på -5kg 11 dagar, det e ju bra men man vill ju liksom gå ner fortare.. :) börjar lägga till ett mål idag och imorgon sen ren kur i en vecka. Det är väl bara att kämpa vidare,hoppas det det visar utslag nästa vecka! :)

• drömbrud

Inne bara på 2a dagen.. Men de går bra hittils..

Fast ska inte väga mig förens Tisdag morgon...

Svar på tråden Cambridgekuren, del 4