• JennyStar

Cambridgekuren, del 4

Ska precis till min konsulent o väga mig.. har idag kört cb i 4 veckor ren kur.. =) har gått jättebra.. nu e det 6 veckor kvar.. sen lite uppehåll över jul o nyår o sen ren kur igen.. uppdaterar min blogg ikväll.. www.jennystara.blogg.se
    välkommen in o lämna gärna gb inlägg innan ni går ut igen =) lycka till allihopa... *pepp pepp*

• JennyStar

hej =) ser att vi blir fler o fler här =) jättekul.. angående mammak:s fråga om varannan vecka har jag ingen aning om men däremot träning på ren kur.. prövade ett boxingspass för en vecka se, det blev för intensivt för mig.. för det första så var passet 1 h o 20 minuter o för det andra så blev jag alldeles svimfärdig dom sista 10 minuterna.. men det var kul.. så nu ägnar jag mig åt gåbandet 45 minuter rask takt o sen tränar jag mage o rygg ca 20 minuter 3 ggr i veckan.. så efter nyår ska jag ta tag i boxandet igen... om jag har fått upp lite mera kondis så kanske det går bättre.. men träna med måtta kan man absolut göra.. lyssna på kroppen bara o drick drick drick vatten.. viktigt..

• JennyStar

gommorron alla.. lite nyfiken bara.. hur mkt har ni som ni ska gå ner o vilka dagar har ni vägdagar? mäter ni kroppen? tränar ni? ha en trevli dag.. *kram

• JennyStar

hejsan =) ja det beror ju lite på vad man väger o så.. men du ska ner 10 kg.. då kanske du går ner mellan 4-6 dom 2 första veckorna.. jag har/hade en övervikt på 55 kg när jag började för 5 veckor sen o jag gick ner 8 kg dom 2 första veckorna.. ska väga mig ikväll igen men det är nog runt 13 kg minus iallfall... ja när du gjort ren kur så du är nöjd så ska man börja äta proteiner o gröna grönsaker till att börja med för att vänja magen skonsamt.. men jag tänkte mig oxå GI sen när jag ska börja äta mixad kur igen om 5-6 veckor..
    tror det är ypperligt.. =) du kan bli lite sämre i magen den första veckan (lös) för att sen bli hård i magen.. mina toabesök är mellan 1-2 ggr i veckan.. det går bra men man kan använda typ microlax eller liknande om man får mkt hård mage.. men drick massor med vatten.. o jag är ju kaffedrickare oxå så lite hjälper det till.. men jag önskar dig all lycka.. =)

• JennyStar

Hej Goldy =)
    och stort tack.. ja det e endel. hade ju hoppats på -13.2 ikväll för då har jag tagit 10% av min vikt men jag tror inte det blir så mkt.. ligger nog runt 12.8 eller så ikväll... finns att läsa om på min blogg jennystara.blogg.se där jag uppdaterar om hur det går.. följ gärna.. o lämna lite avtryck om ni vill så jag vet vilka som läser.. =) lycka till alla..

• JennyStar

Tycker det går så bra när man har sina favoriter.. börjar morgonen med 2dl kaffe och en½ dl vatten o blandar till cappuchinon.. jättegott.. sen tarjag kycklinsoppa till middag o sen på kvällen blir det varm choklad eller kakaomint=) alla soppor varma.. jättegott.. hade gått ner 2 kg igår så jag har tagit 10% av min startvikt + att jag är under 120 kg nu =) känns jättebra.. hoppas jag fixar 6 veckor till bara =)

• JennyStar

nope inget mjölk i kaffet.. tyvärr.. för mig går det rätt segt nu känns det som.. måtten på kroppen minskar ju men inte så mkt i vikt.. får se på onsdagkväll vad det visar..men skam den som ger sig =)

• JennyStar

jag letade på konsulenter i sundsvall o fick upp tjejen jag går hos.. hon säljer hemma..

• JennyStar

hej alla fina cbare =) var o vägde mig nyss.. minus 1.5 kg denna vecka, har avverkat 6 veckor nu.. återstår 5 veckor till jul.. =) känns bra... har gått ner 15 kg på 6 veckor nu så.. läs gärna min blogg jennystara.blogg.se

skriv gärna att du varit in o läst så jag vet =) .. nån annan som bloggar??

ha en trevlig kväll..

*kram

• JennyStar

jag går på ren kur.. på sin höjd har jag tuggat en ostrulle o spottat ut den, ;) bara för att smaka...

• JennyStar

jag har gjort 6 veckor ren kur o mår toppen.. ska göra 5 vekor till.. sen blir det mixad kur över jul o nyår.. sen ren kur igen ett tag.. sen kanske GI ett tag.. får se hurmkt man orkar..

• JennyStar

hej snyggingar=)

var till konsulenten ikväll..=)
    -2.4 kg denna vecka.. totalen ligger nu på minus 17.3 kg på 7 veckor.. nu är det 4 veckor kvar att köra ren kur på =) är sååååå peppad nu.. läs gärna min blogg.. jennystara.blogg.se

ha en härlig kväll.. det ska jag iallafall =)

pepp pepp pepp !!!!

• JennyStar

Hej alla.. vägning igår.. minus 2.2 kg så totalt minus 19.5 kg... men imorse stannade vågen på minus 20.3 så det harmade lite.. men nästa vecka så blir ju även det dokumenterat hos konsulenten.. =) lycka till alla..

• JennyStar

Det går bra för mig.. hade minskat 1.5 kg igår på vägningen.. och efteråt mätte jag kroppen o den har minskat totalt 86.5 cm på 2 månader.. =) läs i blogg o lämna avtryck =) jennystara.blogg.se

• JennyStar

Hejhopp... Hur går det för allla här inne.. tycker det e stillsamt här.. hålle rpå följer dockningen i rymden på ISS via aftonbladet.se.. verkar ha gått bra iallafall.. kämpa på där ute.. håller på er alla.. har ca 1 vecka kvar av min 11 veckors ren kur.. känns bra.. men skrämande på nåt sätt att få börja äta igen.. nåja det ska nog gå fint.. trevlig natt..

• JennyStar

fröken Inga.. menar du ren kur så tränar jag ca 1 timme 3 ggr i veckan hittills. o det funkar bra.. borde ju ta den där 30 minuters promenaden varje dag jag inte tränar men... har inte tid till allt med småbarn hemma.. =)

• JennyStar

motion.. kondition.. o lite styrka på slutet.. rygg o mage..

• JennyStar

Stort lycka till e... jag ska på min "sista" vägning idag inför en mixad kur.. läs gärna blogg =) sköt om er alla här över jul o nyår.. tittar nog inte in så ofta..

GOD JUL O GOTT NYTT ÅR!!!

och stort LYCKA TILL!!!

*kram

• JennyStar

Hej hopp alla!!

Har nu börjat med ren cb kur igen efter jul o nyårs pausen på en månad. Började i måndags... följ mig gärna.. vill ha många "anhängare" så man inte ger upp, är motiverande att vet att många läser så man inte "sviker" ngn eller sig själv och framstår som oduglig "bantare" som ger upp... så läs o kommentera så jag vet att ni kollar mig... =) lycka till med vilka metoder ni än gör..

jennystara.blogg.se

*kram

Svar på tråden Cambridgekuren, del 4