• bröllops häxan

Cambridgekuren, del 4

"Eftersom den gamla tråden nu är avstängd för svar så kommer det en ny här!

Här pratar vi om Cambridgekuren; både vi som redan håller på och ni som funderar på att prova. Läs gärna dom gamla trådarna för vanliga frågor och peppning"

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html

• Svar på tråden Cambridgekuren, del 4
  • JennyStar

jag har gjort 6 veckor ren kur o mår toppen.. ska göra 5 vekor till.. sen blir det mixad kur över jul o nyår.. sen ren kur igen ett tag.. sen kanske GI ett tag.. får se hurmkt man orkar..

• solrosen.1

jennystar
    Vad duktig du är. 15kg är helt otroligt.
    Lycka till.

• Suss1

Hej Alla!

Jag är "ny-gammal" på denna tråd. Var här innan sommaren en hel del. Gick ner runt 9 kg och sedan kom sommaren och efter det har jag försökt komma igång ofantligt många gånger, men det fungerar inte
    Igår tog jag mig i kragen och gick tillbaka till min konsulent och startade på ny kula. Hon hade en ny våg som gav en massa olika värden både vikt (naturligtvis ) fettprocent, vatten samt muskelmassa. Hur man nu kan få ut allt detta genom att bara stå på en våg :-O
    Var i alla fall kul att se så många olika värden.
    Nu kommer jag att kämpa tillsammans med er alla andra och mitt mål är att bli av med 17 kg!
    Suss

• drömbrud

Hej igen!

Fick mitt paket idag!

Har ätit frukost idag bara, ska jag börja nu direkt till lunch eller ska jag börja helt imorgon bitti??

• Goldy

Inne på min sjunde dag på ren kur, helt otroligt det funkar! :) -4kg det känns bra! Återstår 4 dagar med renkur sedan gör jag en övergång till ett mål per dag rest. cambridge soppor. Hur går det för drömbrud och alla andra som kämpar?

• drömbrud

Går jätte bRA!
    Ska inte väga mig fören efter en vecka har jag lovat...

• Goldy

Hur går det för alla cambridgare? Själv går det toppen! -5kg Underbart! :)

• Randis

Jag har gått ner 11,4 kg på 3 veckor och från idag ska jag gå ifrån Ren kur och bara byta ut vissa måltider. Det ska bli en utmaning att försöka hålla denna vikten ett litet tag Känns jätteskönt!!

• Buslinna

Randis,
    Grattis, det var ju ett otroligt bra resultat! Jag blir lite nyfiken, hur mycket vägde du från början?

• solrosen.1

Hej alla cambridge användare!

Hoppas att det går bra för er.
    Var och handlade cambridge igår och har börjat idag. Jag har försökt många gånger tidigare, men tyvärr inte varit så motiverad. Den här gången måste jag bara klara av att gå på ren kur. Jag vill ha resultat snabbt och det får man ju med ren kur.

Svar på tråden Cambridgekuren, del 4